Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Nike roept keihard ‘Just Do It’. Adidas’ nieuwste (en duurste) campagne heeft als boodschap ‘Take It’ en Under Armour gebruikt in campagnes de zin “I Will What I Want” en Puma noemt zichzelf ‘Forever Faster’. Reebok’s campagne van 2015 heeft een andere aanpak.
Met de ‘Be More Human’ campagne probeert Reebok zichzelf opnieuw op de markt te zetten. Nadat het merk in 2006 gekocht werd door Adidas heeft het veel in moeten leveren, maar het lijkt erop dat het merk langzaamaan weer opkrabbelt.
Vorig jaar waren ze in het nieuws omdat ze consumenten aanmoedigen het logo op hun lichaam te laten tatoeëren. Nu hebben ze een nieuwe campagne.
Met de “Be More Human” campagne die eind januari gelanceerd werd positioneert Reebok zich als een coach, cheerleader en een merk dat atleten met een ‘no pain, no gain’ mentaliteit support. Reebok’s Vice President Global Brand Communications Yan Martin zegt: “We willen de partner zijn van mensen op hun eigen reis, dit is een missie waar we al jaren mee bezig zijn.”
Bekijk Reebok’s nieuwste campagne video en een aantal andere korte commercials hieronder.
Verder lezen over Sport
Events03.10.2024
Decathlon kijkt terug op succesvolle editie Premier Padel Rotterdam
Online10.09.2024
AI-tool personaliseert je workouts slimmer
Cybercrime16.08.2024
Wielrenner, je racefiets kan gehackt worden
Events24.07.2024
Olympische Spelen belanden nu al in een schandaal met drones
Online22.07.2024
Wie sprint naar de finish? De strijd tussen ‘TOUR DE FRANCE’ en ‘TOUR DE X’
Nieuws18.07.2024
Deze 6 Nederlandse atleten wil je niet missen tijdens de Olympische Spelen in Parijs
Technology15.07.2024
De Nijmeegse Vierdaagse start met een digitale vluchtstrook
Entertainment03.07.2024