Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten, nieuwe gadgets en hardlopen
Nike roept keihard ‘Just Do It’. Adidas’ nieuwste (en duurste) campagne heeft als boodschap ‘Take It’ en Under Armour gebruikt in campagnes de zin “I Will What I Want” en Puma noemt zichzelf ‘Forever Faster’. Reebok’s campagne van 2015 heeft een andere aanpak.
Met de ‘Be More Human’ campagne probeert Reebok zichzelf opnieuw op de markt te zetten. Nadat het merk in 2006 gekocht werd door Adidas heeft het veel in moeten leveren, maar het lijkt erop dat het merk langzaamaan weer opkrabbelt.
Vorig jaar waren ze in het nieuws omdat ze consumenten aanmoedigen het logo op hun lichaam te laten tatoeëren. Nu hebben ze een nieuwe campagne.
Met de “Be More Human” campagne die eind januari gelanceerd werd positioneert Reebok zich als een coach, cheerleader en een merk dat atleten met een ‘no pain, no gain’ mentaliteit support. Reebok’s Vice President Global Brand Communications Yan Martin zegt: “We willen de partner zijn van mensen op hun eigen reis, dit is een missie waar we al jaren mee bezig zijn.”
Bekijk Reebok’s nieuwste campagne video en een aantal andere korte commercials hieronder.
Verder lezen over Sport
Gaming16.04.2024
Max Verstappen wederom op cover EA SPORTS F1 24
Nieuws04.04.2024
Verhoogt Basic-Fit abonnementsgelden zonder vooraankondiging?
Stuur Basic-Fit dan onderaan een email!Technology03.04.2024
De eerste voetbalwedstrijd die je in VR kunt kijken: PSV – AZ
Entertainment02.04.2024
Formule 1 gaat verhuizen: maar niet definitief
Lifestyle20.03.2024
Dit zijn de beste Nederlandse steden voor padellers
Automotive16.02.2024
Formule 1: Dit is de nieuwe Red Bull-auto van Max Verstappen
Entertainment08.02.2024
Usher maakt zich op voor de halftime show van Super Bowl LVIII
Gadgets06.02.2024