Marketing10.08.2017

Lidl strikt Heidi Klum; samen brengen ze een kledingcollectie uit


Een slimme zet van supermarktketen Lidl, het heeft supermodel Heidi Klum gestrikt voor het uitbrengen van een gezamenlijke kledinglijn. “Heidi & The City” is het thema voor deze eerste collectie.

De wereldpremière van de collectie vindt plaats tijdens New York Fashion Week op 7 september 2017. De verkoop van de collectie in de Lidl supermarkten en op lidl-shop.be zal op 18 september 2017 van start gaan.

New York

Heidi Klum en Lidl onthullen op 7 september as. in New York het resultaat van de in 28 landen aangekondigde #LETSWOW campagne. Zo vieren Lidl en Heidi Klum samen de première van hun allereerste gemeenschappelijke modecollectie. Bij de start van de New York Fashion Week wordt de volledige collectie aan het publiek voorgesteld.

Lidl en mode?

“Lidl werd tot nu toe weinig geassocieerd met mode. Met Heidi Klum als creatieve inspiratiebron en succesvolle modeontwerpster aan onze zijde zal dat in de toekomst veranderen. #LETSWOW staat voor plezier en mode en hiermee verrast Lidl nu ook de modewereld,” aldus Isabelle Colbrandt, een woordvoerder van Lidl België.

Een run verwacht

Op 18 september start de verkoop in meer dan 10.000 Lidl-supermarkten (en online Lidl-winkels). En er wordt een ware run verwacht. Alle items uit van de collectie kosten namelijk tussen 7 en 35 euro, met een enkele uitzondering.