Tedje is blogger voor Stylecowboys, Dutchcowboys en Travelvalley. Verder is ze tekstschrijver bij Red Banana. Ze is film- en serieverslaafd en houdt van lekker eten, reizen en beauty.
Gave marketingcampagne: Samsung gaat op de laadklep van zijn vrachtwagens beeldschermen monteren waarop je kunt zien wat er voor de vrachtwagen gebeurt. De naam? Safety truck.
Op de voorkant van de vrachtwagen zal een camera komen. Door de livefeed die te zien is op de beeldschermen zien automobilisten die achter de vrachtwagen rijden of ze kunnen inhalen, of er een file aankomt of dat er een tegenligger is.
Verkeersveiligheid
Het systeem is al getest in Argentinië, omdat daar veel verkeersdoden vallen door gevaarlijke inhaalacties. Samsung wil met deze actie het verkeer veiliger maken.
Het ziet er allemaal super geniaal uit, maar het zal een dure oplossing zijn voor transportbedrijven. The Verge wijst al heel terecht op een betaalbaarder alternatief: vehicle to vehicle (V2V), een communicatiesysteem waarbij auto’s data aan elkaar doorgeven over snelheid, richting en positie.
Verder lezen over Campagne
Entertainment04.06.2024
Of je die jackpot nou wint of niet: wees een Winner Man
Online22.02.2024
Versturen van intieme beelden loopt in 1 op de 50 gevallen verkeerd af
Waarom hanteert Rutgers geen gezond tweesporenbeleid in relatie tot sexting?Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing13.02.2024
Samen bouwen aan de liefde: dit is de Valentijnsdag Love Challenge
'De enige roos die nooit verwelkt’Online27.03.2023
Doe mee met de Alzheimer Challenge: leg 300 kilometer af in april
voor een toekomst zonder dementieGaming22.03.2023
Campagne #OneLove nu ook in FIFA 23
Alle spelers kunnen de actie supportenMedia22.03.2023
Havas+Lemz breidt uit met Havas Play
"Voor elk merk het juiste speelveld"Marketing16.02.2023
ChatGPT door KLM gebruikt in Valentijnsdagcampagne
resultaten zijn positiefVerder lezen over Online Video
Tech in Asia25.07.2024
Being Digi-Sapiens: documentaire over de veranderende relatie tussen mens en technologie
Technology19.06.2024
Google toont nieuwe AI-tools voor marketing en creatie tijdens Cannes Lions Festival
DC Business13.06.2024
De voordelen van visuele content in e-learning
Video12.06.2024
YouTube laat creators nu meerdere thumbnails testen
Video29.05.2024
YouTube-video skipt naar het einde? Dan gebruik je een adblocker
Video27.05.2024
Boston Dynamics-robot Spot gaat viral met TikTok-dansjes
Social Media17.04.2024
TikTok betaalt mensen 38 cent per uur om TikTok te kijken
Video08.04.2024
10 populaire wetenschap-YouTubers die je zeker moet volgen
Verder lezen over Samsung
Events29.08.2024
Samsung Developer Conference 2024: een decennium aan open innovatie
en nu met AI in de spotlightGadgets13.08.2024
Samsung Music Frame review: bijzonder aanwezig
Mobile10.07.2024
Samsung laat Galaxy AI hoogtij vieren in nieuwe foldable Galaxy Z Flip 6
Mobile04.07.2024
Alles over de aankomende Samsung-producten lijkt al gelekt
Gadgets13.06.2024
Samsung maakt Shortcut Sneaker: schoenen om mee te bellen
Gadgets04.06.2024
Samsung klaagt bij voorbaat grootste slimme ringfabrikant Oura aan
Gadgets30.05.2024
5 dingen die we al weten over de Samsung Galaxy Ring
Mobile30.05.2024
Keukenhof en Samsung samen voor magische ‘Night at Keukenhof’
Verder lezen over Viral Marketing
Marketing01.09.2024
IKEA laat mensen in pyjama opdraven voor korting
Marketing21.08.2024
HEMA is nu ook aanwezig in Fortnite met SLAYMA
Marketing30.04.2024
Gaat gadgetmerk Insta360 te ver met contentmakers?
Mobile17.04.2024
Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone
Advertising15.04.2024
Bijzondere marketingcampagne McDonald’s: billboard ruiken
Marketing23.02.2024
Paarse koeien willen Tony’s Chocolonely verbieden in Duitsland
Events11.10.2023
5 x waarom bedrijven zich allemaal storten op ADE
Marketing18.08.2023