Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
We zien de laatste steeds vaker Pre-Roll Ads voorbij komen op het internet. Zeker op YouTube blijft dit nog altijd toenemen. Eerst een advertentie kijken en dan pas doorgaan naar wat je werkelijk wilt zien. Nadeel alleen, ze halen vaak het bloed onder je nagels vandaan!
Deze adverteerder speelde leuk in op deze manier van adverteren. Ze hebben ook filmpjes gemaakt, maar na een paar seconden ‘bevriezen’ de acteurs als het waren en stopt het filmpje. Het beeld loopt nog wel door en je ziet de acteurs met hun ogen knipperen, maar verder gebeurt er weinig.
Origineel
Een originele manier van het bedrijf
Geico om te laten zien dat ze ook niet zo van die Pre-Roll filmpjes houden, maar ze tegenwoordig wel moeten om hun klanten te bereiken. Deze commercials zijn zelfs nog leuk om naar te kijken ondanks dat er verder niks gebeurd. Want het is ontzettend lastig voor de mensen in het filmpje om een minuut lang stil te staan.
Watch en enjoy!
Verder lezen over Online Advertising
Marketing18.09.2024
Marketeer, je krijgt meer controle over Google Ads-campagnes
Entertainment29.08.2024
Netflix Basic verdwijnt in verschillende landen
DC Business07.08.2024
Waarom de Tel Sell-manier stiekem toch wel werkt
Advertising02.07.2024
Adform komt met op AI-gebaseerde contextual targeting
Advertising25.06.2024
AI heeft een gigantische impact op de werking van Google Ads
Video29.05.2024
YouTube-video skipt naar het einde? Dan gebruik je een adblocker
Advertising10.04.2024
Adverteren in een podcast: hoe effectief is dat?
DC Business06.03.2024
Eindhoven Airport heeft in Techonomy een nieuwe digitale partner
Verder lezen over Preroll
Technology18.02.2011
YouTube introduceert skippable Pre-Roll Ads, de kijker beslist!
Advertising26.05.2009
Youtube start met test pre-roll-advertenties
Media17.05.2009
Van mediatitels naar mediamerken
Video20.04.2009
Videogebruik kranten stijgt spectaculair
Gaming01.04.2008
Interview met Marc van der Chijs van Spill Group
Events20.03.2008