Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.
Vlak voor het nieuwe voetbalseizoen van start gaat, kondigen Sonos en Liverpool FC hun samenwerking aan om de geluidsbeleving van het voetbal op Anfield – het thuisstadion van het team – en voor fans over de hele wereld te verbeteren. Met een passie voor geweldige geluidservaringen maakt Sonos producten en audiocontent die sportwedstrijden een boost geven en fans nog dieper in de wereld van hun favoriete sport en team trekken.
Ervaringen creëren
Het is de allereerste samenwerking tussen Sonos en een sportteam – een die aansluit bij de wens van het merk om ervaringen te creëren die luisteren nog gemakkelijker en leuker maken. Zowel binnen- als buitenshuis.
“Geluid is altijd al een essentieel onderdeel geweest van sport. Het laadt elke wedstrijd met energie, of het nu gaat om de muziek die spelers voor de aftrap luisteren om in de stemming te komen, de extatische clubliederen van fans die van de tribunes rollen of het in huis halen van de stadionbeleving”, aldus Pete Pedersen, VP Marketing bij Sonos. “We zijn op zoek gegaan naar een team en fanbase die onze passie voor geluid delen. En dankzij de opzwepende sfeer van Anfield en de sterke band van de stad met muziek, bleek Liverpool FC de perfecte match.”
Anfield
Als onderdeel van de meerjarige samenwerking gaat Sonos meeslepende geluidsbelevingen creëren in het stadion. Dat zal gebeuren in de interne lounges en spelersruimtes, maar ook in het AXA Training Centre waar de club traint. “We zijn erg enthousiast dat Sonos onze officiële geluidspartner is, en het is fantastisch dat ze lid worden van de Reds-familie”, aldus Matt Scammel, SVP of Partnerships bij Liverpool Football Club. “Geluid is namelijk wat Anfield zo bijzonder maakt. Deze stad en club hebben een sterke band met geluid en muziek – van de Mersey Beat tot de wereldberoemde liederen van Anfield Road: het afgelopen seizoen hebben we allemaal gemerkt hoe belangrijk geluid wel niet is voor het voetbal.”
Liverpool
Liverpool is de geboorteplaats van iconische artiesten en herbergt een aantal beroemde muziekpodia. Het mag dan ook geen verrassing heten dat Liverpool de luidste voetbalfans ter wereld heeft. Met miljoenen supporters van over de hele wereld is het geluid van Liverpool FC tot ver buiten de stadionmuren te horen; het weerklinkt in talloze steden en verbindt fans met elkaar, waar ze ook zijn. In nauwe samenwerking met de officiële supportersverenigingen van Liverpool gaat Sonos het geluid van Anfield naar ze toe brengen door de unieke, energieke sfeer van het stadion te reproduceren met de kracht van Sonos home cinema-producten.
Verder lezen over Music
Online08.04.2024
Spotify komt met gepersonaliseerde AI-playlist die je zelf maakt
Online05.04.2024
Muziekstreamingdienst Spotify lijkt steeds meer op Primark
Gadgets26.03.2024
Vinyl blijft het winnen van CD’s: dit is waarom
Lekker analoogEntertainment15.03.2024
Fans van Taylor Swift zorgen voor aardbeving
Online13.03.2024
Spotify laat je nu ook muziekvideo’s bekijken
Entertainment08.03.2024
Spotify wordt veel duurder in Frankrijk: ook bij ons?
Hoeveel is nog onbekendOnline01.03.2024
10 tips om concertkaartjes te kopen via Ticketmaster
Tips tegen ticketstressNieuws29.02.2024
Live muziek doet meer met je dan Spotify
Verder lezen over Voetbal
Technology03.04.2024
De eerste voetbalwedstrijd die je in VR kunt kijken: PSV – AZ
Entertainment02.04.2024
Formule 1 gaat verhuizen: maar niet definitief
Video19.02.2024
Podcast: Dit zijn de lichtpuntjes van Louis van Gaal
Marketing02.02.2024
Real Madrid en HP kondigen nieuwe samenwerking aan
Entertainment23.11.2023
Cody Gakpo in driedelige docuserie op Viaplay
Na Verstappen en HaalandGaming25.10.2023
KPN blijft voorlopig partner van de eDivisie
Online22.08.2023
De waarde van een voetballer? Clubs kunnen gewoon googelen
Entertainment21.08.2023