De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Dankzij de Project Glass video van Google, waarin ze een nieuw project aankondigden met een speciaal ontworpen bril, is Google het meest gedeelde social video merk van 2012. Onderzoeksbureau Unruly publiceerde een lijst met de 20 meest gedeelde advertenties van 2012. Nike verscheen als tweede in de lijst, gevolgd door nieuwkomer TNT, het kabelbedrijf uit de Benelux.
De lijst laat veel nieuwkomers zien. Vorig jaar was Volkswagen het meest gedeelde merk, maar die moesten het dit jaar toen met een tiende plaats. Nieuwe namen in de lijst zijn onder meer Activision, Budweiser, Kia, Evian en T-Mobile.
Volgens Unruly is het delen van video’s met 67% gegroeid dit jaar. De trend is enorm toegenomen dankzij het steeds sneller worden van videostreaming en het ontstaan van tablets. Unruly claimt dat 97% van de consumenten sneller een product aanschaffen van een adverteerder wanneer ze genoten hebben van een online video van deze adverteerder.
Verder lezen over Google
Video10.04.2024
Dit is Google Vids – de nieuwe Workspace app
Search04.04.2024
Google’s zoekmachine gaat geld kosten en dat komt door AI
Search07.03.2024
SEO-tip: 5 dingen die veranderen in de Google-zoekmachine
Coffee corner29.02.2024
Google komt met koddige schrikkeljaar-Doodle
Online22.02.2024
Google onthult na teasen nieuwe loginpagina: amper anders
Gadgets31.01.2024
Waarom een Fitbit gebruiken steeds onaantrekkelijker wordt
Mobile29.01.2024
De meest voorkomende reparaties aan een Google Pixel (en hoe je ze kunt voorkomen)
Online19.01.2024