Logitech verwelkomt een nieuw merk: Logi

Logitech verwelkomt een nieuw merk: Logi

Vorig artikel Volgend artikel

Logitech komt vandaag naar buiten met de grootste merktransitie in de geschiedenis van het bedrijf. Traditioneel is het een technologiebedrijf, maar Logitech gaat nu verder als merk waarbij design een centrale plek inneemt. De nieuwste productcategorieën zullen ook een nieuw label dragen, genaamd Logi.

Logitech heeft sinds 2013 achter de schermen gewerkt aan het opnieuw uitvinden van het bedrijf, zowel door een verandering in de bedrijfscultuur als door middel van productinnovatie.

We zijn al enige tijd bezig om Logitech verder te ontwikkelen en producten te creëren waarbij technologie en design samenkomen om de best mogelijke gebruikservaring te bieden,” aldus CEO, Bracken Darrell. “Daarvoor hebben we een designteam van wereldklasse geformeerd onder leiding van hoofdontwerper Alastair Curtis. Design is het kloppend hart en de basis van alles dat we doen. Onze benadering ten aanzien van design gaat verder dan de traditionele definitie ervan. Het is een combinatie van geavanceerde technologie, de juiste bedrijfsstrategie en duidelijke inzichten in de consument. Onze producten hebben al een lange weg afgelegd. Nu is het tijd om ook ons merk naar een nog hoger niveau te tillen.”

Logi

Het merk Logitech zal gewoon blijven bestaan, met het logo zoals te zien is bovenaan deze blog. Maar in de komende maanden zal het Logi merk te zien zijn op bepaalde nieuwe producten in bestaande categorieën, evenals nieuwe categorieën.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies