Consument krijgt zekerheid met het ASUS Reliability Programma

Consument krijgt zekerheid met het ASUS Reliability Programma

Vorig artikel Volgend artikel

ASUS heeft een nieuw betrouwbaarheidsprogramma gelanceerd om consumenten extra zekerheid te bieden dat zij een laptop in huis halen van de allerhoogste kwaliteit. Na het volgen van enkele stappen kan een klant van ASUS volledige restitutie ontvangen van de betaalde productprijs in het geval van een technisch mankement én na reparatie blijft het product in bezit van de klant.

Deelnemen doe je zo

Om deel te nemen aan het betrouwbaarheidsprogramma, volgen klanten de volgende stappen:

  • Koop binnen de actieperiode een in aanmerking komend ASUS-product. De in aanmerking komende producten zijn alle nieuwe (niet opgeknapte of tweedehands) laptops van het ASUS-merk (inclusief converteerbare laptops, 2-in-1- laptops en chromebooks) die in de afgelopen 2 jaar zijn vervaardigd.
  • Het product dient geregistreerd te worden binnen 15 dagen na de aankoopdatum op deze website.
  • Als er in het ASUS-product een technisch mankement optreedt en het product binnen 8 en 365 dagen na de aankoopdatum is gerepareerd, kan de koper een volledige restitutie van de aankoopprijs aanvragen.
  • Het technisch mankement kan worden gemeld via de technische ondersteuningswebsite van ASUS.

Januari 2020

Het betrouwbaarheidsprogramma gaat per direct van kracht en is van toepassing op alle laptops van ASUS die in de Benelux verkocht worden tot eind januari 2020. Ook de voortgang van een claim is te volgen via asusreliability.com.

Het zit in het DNA van ASUS om te streven naar de allerbeste kwaliteit. Om consumenten nóg meer zekerheid te bieden bij de aanschaf van een ASUS-product hebben we opnieuw een betrouwbaarheidsprogramma voor onze laptops in het leven geroepen. Hiermee kunnen we onze klanten 100% zekerheid geven.
- Ivilina Boneva, Marketing Manager Benelux bij ASUS
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies