Tijdens de CES in Las Vegas kondigde audiofabrikant Monster zojuist een samenwerking met gamegigant EA Sports aan. De populariteit van het merk Monster steeg de afgelopen jaren met immense sprongen na de succesvolle partnering met Beats by Dr Dre. Die samenwerking is inmiddels afgelopen, maar het merk doet er overduidelijk alles aan om partnerships met andere toonaangevende bedrijven en merken aan te gaan.

De speciale EA Sports gamers headphone beschikt - uiteraard - over een ingebouwde microfoon en is compatible met alle bekende gameconsoles waaronder de Xbox, PS3, Wii en PC. Hij beschikt bovendien over wat Monster noemt de HDHS 360 power, die er voor zorgt dat je game ervaring meer power krijgt en een echte '360 graden experience wordt'.


Behalve samenwerking met EA Sports kondigde Monster ook partnerships met Diesel en Viacom aan. Diesel ontwierp een speciale fashioncollectie headphones en toonde deze al eerder op de catwalk. Presentatoren, celebs en artiesten betrokken bij de zenders MTV, Nickelodeon, Comedy Central en vele andere Viacom zenders zullen binnenkort bovendien steeds vaker met Monster headphones te zien zijn.
Monster zorgde er sowieso voor dat er tijdens de persconferentie genoeg Monster celebrities uit allerlei vakgebieden hun opwachting op het podium maakten. Zo werden tijdens de presentatie onder meer rapper Xzibit, moder Tyson Beckford, artiest Sheila E, acteur Nick Cannon, bokser Sugar Ray Leonard en American Football speler en Super Bowl winnaar Drew Brees op het podium geroepen.








Marjolijn is de co-founder en hoofdredacteur van Dutchcowgirls. Daarnaast is ze creatief directeur van OKGO.nl, een digitale studio gericht op blogs, webdesign...