Online16.09.2010

Morgen weer een Friday Free Gift Lucky Bastard Show


morgen-weer-een-friday-free-gift-lucky-b.jpg
morgen-weer-een-friday-free-gift-lucky-b.jpg

Vorige week zijn we na een korte zomervakantie weer van start gegaan met de Friday Free Gift Lucky Bastard Show. Deze week geven wij in samenwerking met Centralpoint.nl een super cadeau weg, namelijk een Toshiba AC100 Android netbook.

Gratis en voor niks? Ja inderdaad, voor helemaal noppes. En het leuke is, je hoeft niet zo heel veel te doen om kans te maken op deze geweldige prijs. Zorg dat je elke vrijdag van 12.00 tot 15.00 uur meedoet. De Toshiba AC100 is de eerste netbook van Toshiba die draait op het Android (2.1)-besturingssysteem. 

Deze compacte 10,1-inch Android-netbook (met een gewicht van slechts 819 gram) is in staat om binnen een seconde van de standby-modus naar de full-activity-modus over te schakelen. Hij kan zeven dagen lang in de standby-modus blijven staan. Bij intensief gebruik is het mogelijk om met één batterijlading ten minste acht uur over internet te surfen en/of video’s weer te geven. De AC100 is voorzien van WiFi en een ingebouwde 1,0 megapixel webcam. Bluetooth en 3G behoren ook tot de opties.

Deze mini-laptop wordt geleverd met voorgeïnstalleerde applicaties, waaronder Documents To Go, voor het bekijken en bewerken van Microsoft Office-bestanden, een e-mailclient met POP3-, IMAP- en Exchange-ondersteuning, een messaging-client, Opera Mobile voor webbrowsing en de Toshiba Media Player voor het weergeven van foto’s en video’s en het afspelen van muziek. Een echt hebbeding!

Wil jij deze prachtige Toshiba AC100 Android netbook winnen? Om deel te nemen aan de Friday Free Gift Lucky Bastard Show moet je het Twitteraccount @Centralpoint_nl volgen en het berichtje dat wij om 12:00 uur live zetten keurig ReTweeten vanaf je Twitter account via @Dutchcowboys.

Om 15:00 uur stoppen we ermee en kort daarna maken we bekend wie de Lucky Bastards zijn die een Friday Free Gift hebben gewonnen.

Henkey
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.

Verder lezen over Buzz

​Disruptie: opboksen tegen de status quo

Deze blogpost is geschreven voor Veronique d’Hooghe, sinds 2000 werkzaam bij omnichannel bureau Oxyma. Meer weten? Kom naar de sessie Unlocking customer value bij NS in Beurs van Berlage 1 juni. Verdere sessie-in...

Marketing10.05.2017

​Disruptie: opboksen tegen de status quo

Niet Mattie en Wietze, maar Domien is de meest besproken radio-dj

Heel radioland staat op zijn kop: Mattie en Wietze zijn uit elkaar. Ze zouden samen de overstap van Qmusic naar Sky Radio maken, maar Mattie blijft gewoon bij Qmusic. En Wietze? Die voelt zich verraden. En dus bemoeit he...

Social Media09.05.2017

Niet Mattie en Wietze, maar Domien is de meest besproken radio-dj

De DC Daily van 8 februari 2016

In de DC Daily vind je leuke, nieuwe, opvallende, interessante en niet te missen weetjes van de dag! Plus alle dingen die wij gewoon kwijt willen. Dit zijn ze van vandaag, 8 februari 2016.

Nieuws08.02.2016

De DC Daily van 8 februari 2016

Buzzfeed, meer dan LOLCATS en andere rare lijstjes #SXSW

Met meer dan 200 miljoen unieke bezoekers per maand is Buzzfeed een van de grootste en meest succesvolle contentplatforms ter wereld. Ter illustratie van dit - in meerdere opzichten - waanzinnige platform, hierbij drie...

Online19.03.2015

Buzzfeed, meer dan LOLCATS en andere rare lijstjes #SXSW

​De (zogenaamde) stemfie-trend: wie tweet wat?

Het was tijdens de gemeenteraadsverkiezigen 2014 een enorme trend: de stemfie. Zoals je vast nog wel weet is de stemfie een selfie die in het stemhokje is gemaakt. Half Nederland leek massaal in de weer te zijn met ste...

Social Media16.03.2015

​De (zogenaamde) stemfie-trend: wie tweet wat?

Buzzfeed heeft meer bezoek van Pinterest dan van Twitter

Buzzfeed is een van de snelst groeiendemediabedrijven ooit, met een maandelijks publiek van 150 miljoen en dat loopt nog steeds op, met name dankzij het ongeëvenaarde inzicht van wat mensen willen lezen of delenop Faceb...

Online21.07.2014

Buzzfeed heeft meer bezoek van Pinterest dan van Twitter

Jongeren opgeroepen online crap te maken en delen #makecrap

Van catbearding tot mamming, van twogging tot dog-shaming: grappige online foto’s en filmpjes zijn superpopulair en groeien dikwijls uit tot echte rages. Uit onderzoek in opdracht van Hi blijkt dat de helft van de Ne...

Online02.12.2013

Jongeren opgeroepen online crap te maken en delen #makecrap

De ultimate Halloween Prank

Het is vandaag 31 oktober.  Het zal dan ook aan weinig mensen ontgaan dat het vandaag Halloween is! Het is dé dag om mensen aan het schrikken te maken, dé dag om je baas met kop koffie en al tegen het plafond aan te l...

Online31.10.2013

De ultimate Halloween Prank