Facebook succesvol inzetten voor jouw organisatie

Vorig artikel Volgend artikel
Facebook succesvol inzetten voor jouw organisatie

Op dinsdag 11 juni 2013 organiseren Entopic en Likeconomics de eerste editie van Congres Facebook Marketing. Een event waarbij de inzet van Facebook voor merk, marketing en PR centraal staat. Leer in één dag hoe Facebook voor jouw organisatie het verschil kan maken. Met internationale topsprekers als Rohid Bhargave, Merry Morud, Chad Wittman en meer dan 20 praktijkcases en workshops.

Congres Facebook Marketing begint al op maandag 10 juni met speciale pre-conference workshops. Het Congres volgt een dag later en bestaat uit plenaire keynotes en breakoutsessies van Facebook praktijkcases. Onderwerpen die aan bod komen zijn onder andere: Facebook adverteren, targeting en campagnes, content marketing en -strategie, Open Graph en Facebook stats, analytics en optimalisatie. Organisaties delen daarnaast hun Facebook lessons learned en do’s en don’ts.

Het Congres is bestemd voor iedereen die vakmatig betrokken is bij communicatie, marketing, PR, branding, reclame, advertenties, corporate identity en social media.

Meld je je gelijktijdig met meerdere personen aan, dan profiteer je van speciale teamkorting. Deze korting is gebaseerd op het reguliere tarief, geldig vanaf 3 personen en kan oplopen tot 30%.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies