Wie heeft de beste Facebookpagina van Nederland

Vorig artikel Volgend artikel
Wie heeft de beste Facebookpagina van Nederland

Vanaf vandaag kunnen bedrijven met een Facebookpagina van vijfduizend fans of meer gratis meedoen aan het tweede Facebookonderzoek van TNS NIPO. De fanpagina die als beste gewaardeerd wordt door haar fans, zal tijdens Digital Marketing Live!, dat plaatsvindt op 20 en 21 maart 2013, beloond worden met de TNS Fanpage Award 2013.

Net als vorig jaar zullen de participerende bedrijven hun fans op hun eigen pagina oproepen om mee te doen aan het onderzoek. Op deze manier hebben bedrijven de mogelijkheid inzicht te krijgen in de betrokkenheid van hun fans. Het invullen van de vragenlijst gebeurt op Facebook. Fans beoordelen de pagina op de volgende criteria: aanbevelen, content, interactive, webcare en concurrentievoordeel. Op basis van het onderzoek wordt een ranglijst gemaakt. De eigenaren van de pagina die als beste uit de bus komt, ontvangen de TNS Fanpage Award 2013.

Nieuw dit jaar is dat ook Fanpaginabeheerders van de deelnemers wordt gevraagd naar hun omgang met Facebook. Hoe maken ze er gebruik van in hun marketingstrategie, hoeveel recourses worden ingezet, welk percentage van het marketingbudget gaat naar Facebook? De resultaten worden verwerkt tot een marktanalyse over de rol van Facebook in de marketingstrategie. De awards worden uitgereikt tijdens het event Digital Marketing Live!. 

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies