De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Facebook kan alleen zichzelf de schuld geven voor het opstappen van General Motors als adverteerder. Eerder deze week kondigde de autofabrikant aan te stoppen met Facebook advertising omdat de ads maar weinig impact op de consument hebben.
Nu blijkt dat die beslissing is genomen nadat Facebook officials er niet in zijn geslaagd de top marketing executives van de Amerikaanse autofabrikant te overtuigen van de voordelen van Facebook’s betaalde advertenties. Deze meeting heeft ergens in de afgelopen paar weken plaats gevonden, zo weet Reuters te melden. De Facebook officials waren meer gefocust op de gratis pagina’s van het sociale netwerk.
Bekend wordt nu ook dat volgens GM de Facebook ads tevens ook minder effectief zijn dan Google’s AdSense. Facebook wil niet reageren, hetgeen logisch is met de aankomende beursgang.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023