De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
In het boek verleiden op internet geeft Aartjan van Erkel adviezen voor het beinvloeden van het gedrag van websitebezoekers, gebaseerd op onderzoeksresultaten uit sociale en neuropsychologie, online usability en eyetracking, en experimenten met website-optimalisatie door internetteams van grote Nederlandse bedrijven.
Websitebezoekers komen meestal een concrete taak uitvoeren op een website. Ze zijn ongeduldig bij het voltooien van de taak en hebben een lage tolerantie voor obstakels en niet-functionele informatie. Bij het uitvoeren van online transacties haken ze bovendien snel af als een website ze onvoldoende geruststelt. ‘Verleiden op internet’ bespreekt dit en ander kenmerkend gedrag van online klanten van webshops, organisaties en instanties en laat zien hoe gebruikersvriendelijke websites dit vergemakkelijken.
We geven 5 exemplaren van dit boek weg
In samenwerking met Aartjan van Erkel en zijn uitgever mogen we 5 exemplaren van dit boek weggeven. En daar hoef je niet veel voor te doen. ‘Like / Vind ik leuk‘ dit bericht voor 16.00 uur vanmiddag op onze Facebook-pagina en je maakt al kans. De winnaars maken we kort daarna bekend.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023