De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Een aantal grote adverteerders die gebruik maken van Facebook om hun doelpubliek te bereiken hebben de uitgaven het afgelopen jaar vertienvoudigd. Volgens Facebook COO Sheryl Sandberg, hebben sommige bedrijven hun advertentie-uitgaven zelfs vertwintigvoudigd.
Facebook, dat vorige maand bekendmaakte wereldwijd 500 miljoen gebruikers te hebben, is een erg verleidelijk kanaal geworden voor adverteerders die op grote aantallen online consumenten mikken.
Wie die adverteerders zijn wil Sandberg niet zeggen, maar grote klanten van het netwerk zijn traditioneel bedrijven als Coca Cola, Adidas en JP Morgan.
“Two years ago the big brands were experimenting with us. They started buying with us a year ago. Now, they’re going big.” Het hele interview is hier te vinden.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023