E-commerce update op de E-shop Expo

Vorig artikel Volgend artikel
E-commerce update op de E-shop Expo

De e-commerce branche blijft groeien zowel in omzet, transacties als in aantal en diversiteit van webwinkels. Hoewel de groei wordt gestuwd door trends als mobile en social commerce, ligt de uiteindelijke reden voor de groei in het toenemend vertrouwen van de consument in online winkelen. Het is de taak aan de webwinkelier en multichannel retailer om dit vertrouwen ook waar te maken. Met meer dan 50 toeleveranciers van e-business oplossingen en een uitgebreid congresprogramma biedt de E-shop Expo een overzicht van producten en diensten om het online kanaal te optimaliseren.

Op 30 en 31 maart 2011 vindt de vierde editie van de E-shop Expo plaats in de Tour & Taxis te Brussel. De vakbeurs is inmiddels uitgegroeid tot het grootste e-commerce event van België en is een must voor professionals in de branche.

Het uitgebreide programma biedt de keuze uit een dertigtal lezingen en cases (o.a. Google, MasterCard, bol.com, Alcatel-Lucent) over onderwerpen als webshop software, betaaloplossingen, social media, fulfilment, online marketing en veiligheid & recht. Het volledige programma vind je op www.eshopexpo.eu maar hier alvast een kleine greep uit het programma:

· 'De ervaring van bol.com naar aanleiding van een half jaar actief webwinkelen in België'
· 'Waarom mobile marketing de toekomst is'
· 'De do's en don’ts van e-fulfilment'
· 'E-sales conversie optimalisatie door gesegmenteerde communicatie aanpak'
· 'De juridische aspecten van e-commerce'

Een bezoek aan de E-shop Expo is, na voorregistratie, gratis.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies