E-mail29.06.2017

​Bedrijven Blinker en MailPlus samen verder onder de naam Spotler


Vanaf vandaag gaan de zusterbedrijven Blinker en MailPlus verder als één bedrijf: Spotler. De samenvoeging is de eerste stap naar het doel om een internationale speler van marketing automation software te worden.

Deze rebranding naar Spotler is voor ons een grote stap. We geven twee sterke merken op, maar we krijgen er een internationale naam voor terug. Een krachtige naam waarmee we willen aangeven dat wij onze klanten in de spotlight zetten bij hun klanten,” aldus Marc Schüssler, directeur en oprichter.

De productnaam MailPlus blijft nog even bestaan. Aan het eind van het jaar zal een nieuwe interface gelanceerd worden en zal de productnaam ook wijzigen naar Spotler. De 5000+ gebruikers van de MailPlus software moeten vanaf vandaag inloggen op de nieuwe website van Spotler.

Ambities voor 2018: marketing automation en internationale groei

Na de lancering van de nieuwe interface, breidt Spotler zijn software verder uit met marketing automation functies, zoals webtracking, nieuwe campagnetriggers en het publiceren naar social media. Verder wordt de organisatie van Spotler voorbereid op internationalisering. Veel processen worden versimpeld en geoptimaliseerd zodat Spotler schaalbaar wordt en daarmee een voorbeeld wordt voor vestigingen in andere landen.

Snellere doorontwikkeling, meer functies, betere software

Internationale groei is geen doel op zich, maar de groei gaat ervoor zorgen dat er een snellere doorontwikkeling van de software kan plaatsvinden. Dit betekent voor klanten en partners dat zij betere software en meer functies tot hun beschikking gaan krijgen

De komende maanden gaat er – o.a. via DutchCowboys – een campagne lopen om de rebranding van Blinker en MailPlus naar Spotler onder de marketeers in Nederland bekend te maken.

Meer informatie over Spotler vind je op de website van het nieuwe bedrijf: spotler.com.

[Afbeelding © Melpomene – Fotolia]

...

Verder lezen over Spotler

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

OBI4wan, Spotler Nederland en Squeezely integreren hun operationele bedrijfsvoering en gaan verder als één organisatie onder de naam Spotler NL. Alle drie de bedrijven zijn al geruime tijd onderdeel van de Spotler Grou...

Marketing06.03.2024

​OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie

Spotler Group neemt ook Shopping Minds over

De Spotler Group blijft investeren in gepersonaliseerde e-commerce en kondigt de overname aan van Shopping Minds B.V., een cloud customer data platform dat is gebouwd om marketeers beter inzicht en gerichte omnichannel w...

E-mail02.08.2023

Spotler Group neemt ook Shopping Minds over

en blijft uitbreiden als Commerce Experience Platform
​Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over

Spotler Group kondigt de overname aan van Wireless Services B.V., bestaande uit een hoogwaardig SMS-platform en Eazy, een toonaangevend omnichannel communicatieplatform dat consistente klantinteractie mogelijk maakt via...

Marketing21.03.2023

​Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over

Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeteren
​Spotler Group neemt Sooqr B.V. over

Spotler Group kondigt de overname aan van Sooqr B.V., een platform dat online retailconversies verhoogt en zo een hogere omzet realiseert. Dat doen zij met behulp van gepersonaliseerde onsite search, productaanbevelingen...

Marketing09.03.2023

​Spotler Group neemt Sooqr B.V. over

Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeteren
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei

Spotler Group, een snelgroeiende Europese leverancier van marketingtechnologie, kondigt de afronding aan van een financieringsronde van €30 miljoen, opgehaald onder nieuwe en bestaande aandeelhouders. Na de overname en...

Marketing15.12.2022

Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei

​Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021

Met trots presenteert Spotler alweer de achtste editie van het Nationaal Email Onderzoek! Het onderzoek laat een compleet beeld zien van het Nederlandse e-mail gebruik en omgang met social media. Daarnaast laat Spotler...

E-mail05.10.2021

​Nieuw: het Nationaal E-mail Onderzoek 2021

advertorial
​Spotler Group neemt Customer Data Platform (CDP) Squeezely over

De Spotler Group maakt vandaag bekend verheugd te zijn met het verwelkomen van Squeezely in haar groeiende portfolio van gelijkgestemde marketingtechnologiebedrijven. Met meer dan 100 e-commerce klanten heeft Squeezely h...

Marketing02.08.2021

​Spotler Group neemt Customer Data Platform (CDP) Squeezely over

Stappenplan voor automatische e-mail campagnes

Je snapt de definitie van e‑mail marketing automation en je wilt er ook liever vandaag dan morgen mee aan de slag. Maar waar moet je beginnen? Door termen als triggers, leadscoring, campagnes met verschillende mailings...

E-mail31.05.2021

Stappenplan voor automatische e-mail campagnes

advertorial