E-mail11.06.2014

Saartje de Wit (OHRA) en Marktplaats winnaars E-mail Awards 2014


Aan de vooravond van de ddma E-mail Summit zijn gisteren in Pakhuis de Zwijger de winnaars bekend gemaakt van de E-mail Awards 2014. Onder het toeziend oog van 150 aanwezigen riep de vakjury Saartje de Wit (OHRA) uit als e-mail vrouw van het jaar. De e-mail award voor de beste e-mailcampagne van 2014 is uitgereikt aan Marktplaats en haar partner RapidSugar. Zowel Saartje als Marktplaats hebben in de ogen van de vakjury lef en creativiteit op het gebied van e-mailmarketing getoond.

saartje-de-wit-ohra-en-marktplaats-winna.jpg
saartje-de-wit-ohra-en-marktplaats-winna.jpg

Winnaar e-mail m|v award
Juryvoorzitter Frans Reichardt noemt Saartje de Wit een toonbeeld van feminien leiderschap dat de financiële sector meer kan gebruiken: “Saartje is een jonge, zelfverzekerde professional die goed weet wat zij wil. Binnen OHRA heeft zij een belangrijke rol vervuld bij de ommezwaai van verkoopgerichte klantcommunicatie via post naar servicegerichte klantcommunicatie via e-mail. Met goede resultaten. Saartje heeft het vermogen intern draagvlak te creëren en weet binnen een grote organisatie verschillende afdelingen met succes aan elkaar te verbinden.

Winnaar e-mail award
Marktplaats laat volgens de jury zien dat de beste campagne niet altijd de meest complexe is: “De eenvoud van het idee, de goede afstemming op de doelgroep, de professionele uitvoering en de keuze om met multivariate testen proefondervindelijk vast te stellen welke varianten het beste werken, maken van ‘Marktplaats Aanbieding Viert Feest’ de winnaar van de award voor E-mail Campagne 2014,” aldus Frans Reichardt.

Overige genomineerden
De jury prijst ook de overige genomineerden voor de e-mail m|v award Laura van der Kallen (Sacha Shoes) en Patrick van Wattum (ITG Companies). En voor de e-mail award OHRA/Delta Lloyd en Eurocamp voor hun e-mailcampagnes in het afgelopen jaar. Deze genomineerden namen geen award mee naar huis, maar ontvingen uit handen van de jury een rapport en oorkonde van hun nominatie.

Verder lezen over Email Marketing

​Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?

Het klinkt altijd als iets wat nog uit de tijd komt van de doorstuurmail en de ecard, en dat komt het ook: de nieuwsbrief. Waar doorstuurmails en ecards echter plaats hebben gemaakt voor phishing en appjes, is de nieuwsb...

Online13.10.2023

​Nieuwsbrieven: heb je daar anno 2023 nog wat aan?

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

De afgelopen dagen was het druk in Boston, want Hubspot hield zijn jaarlijkse bijeenkomst Inbound 2023. AI voerde, mede door aankondigingen van het bedrijf, de boventoon, maar er waren ook veel leuke, inspirerende en amb...

Marketing08.09.2023

10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023

​5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie

We zaten er al een tijdje op te wachten maar de eerste resultaten zijn binnen. De nieuwe privacy feature MPP van Apple heeft heel wat teweeg gebracht in de e-mail marketing wereld. Sinds de lancering van de privacy featu...

E-mail05.04.2023

​5 nieuwe KPI’s voor jouw e-mail marketing strategie

​Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over

Spotler Group kondigt de overname aan van Wireless Services B.V., bestaande uit een hoogwaardig SMS-platform en Eazy, een toonaangevend omnichannel communicatieplatform dat consistente klantinteractie mogelijk maakt via...

Marketing21.03.2023

​Spotler Group neemt Wireless Services B.V. over

Omnichannel messagingdienst om conversational commerce, marketing en klantenservice te verbeteren
Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

Op woensdag 19 april 2023 is het zo ver. Dan worden de winnaars van de verkiezing van de Beste Brabantse Marketeer van 2022 bekendgemaakt. De uitreiking zal plaatsvinden in het Parktheater Eindhoven. Na twee spannende we...

Marketing10.03.2023

Dit zijn de finalisten van de Beste Brabantse Marketeer van 2022

​Spotler Group neemt Sooqr B.V. over

Spotler Group kondigt de overname aan van Sooqr B.V., een platform dat online retailconversies verhoogt en zo een hogere omzet realiseert. Dat doen zij met behulp van gepersonaliseerde onsite search, productaanbevelingen...

Marketing09.03.2023

​Spotler Group neemt Sooqr B.V. over

Conversieverhogende technologie om e-commerce aanbod te verbeteren
Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei

Spotler Group, een snelgroeiende Europese leverancier van marketingtechnologie, kondigt de afronding aan van een financieringsronde van €30 miljoen, opgehaald onder nieuwe en bestaande aandeelhouders. Na de overname en...

Marketing15.12.2022

Spotler Group haalt € 30 miljoen op voor versnellen groei

Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022: cijfers en learnings uit Nederland

De Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022 is samengesteld uit de data van de Spotler en Tripolis. Zij brengen de volgende bekende e‑mail marketingsoftware op de markt: Spotler, Measuremail, Spike, Tripolis Dialo...

E-mail31.03.2022

Nederlandse E‑mail Marketing Benchmark 2022: cijfers en learnings uit Nederland