E-mail22.06.2011

EasyToBook.com en Ematters de grote winnaars van het Sexy Email Event 2011


easytobook-com-en-ematters-de-grote-winn.jpg
easytobook-com-en-ematters-de-grote-winn.jpg

EasyToBook.com en haar online marketing bureau Ematters Amsterdam zijn de grote winnaars van het Sexy Email Event 2011 geworden. Het event werd voor het derde opeenvolgende jaar gehouden en kende net als afgelopen editie weer twee prijzen. “Email man/vrouw van het jaar” en de “What’s Hot” prijs voor de beste case pitch.

Zes bureaus pitchten aan het publiek een innovatieve case in 10 minuten. Na de presentaties van de verschillende cases, bracht het publiek middels SMS zijn stem uit. Wouter Theijsmeijer, directeur van Ematters, presenteerde een mooie case over de pre-trip email die gebouwd is voor de hotel bookings website Easytobook.com. De case is met ruime meerderheid door het publiek als winnaar gekozen. Met name de innovatieve koppelingen met externe partijen als Isango, Amazon, HolidayCars en MSN maakten indruk. Veel partijen in de markt praten er over, maar Ematters heeft het samen met EasyToBook.com daadwerkelijk gerealiseerd.

De grote prijs moest toen nog uitgereikt worden. Wie zou “Email man/vrouw van het jaar 2011” worden? In totaal zijn door de branche 30 personen aangemeld. Uit deze 30 ontstond een shortlist van drie personen. Onder deze drie Wouter Blok, CMO van Easytobook.com. In tegenstelling tot de “What’s Hot” prijs, wordt de “Email m/v van het jaar” gekozen door een vakjury van 6 personen. De vakjury heeft de drie kandidaten, voorafgaande aan het event, uitgebreid geïnterviewd. Na een spannende race heeft de jury uiteindelijk ervoor gekozen de prijs toe te kennen aan Wouter Blok. Wouter mag zich het komend jaar “Email Man van het Jaar” noemen.

Wouter Blok, CMO Easytobook.com:”Iedere dag zijn we bij EasyToBook en Ematters vol enthousiasme bezig met onze passie voor emailmarketing en het is geweldig om te zien dat dit ook gewaardeerd wordt door de branche. Email kan heel sexy zijn, als je de kunst van het verleiden kent.” 

Wouter Theijsmeijer, directeur Ematters:“ Het is altijd leuk een prijs te winnen. Twee prijzen is echt top. Wat het helemaal leuk maakt, is dat er zowel een publieksprijs als een juryprijs is uitgereikt en dat beiden de combinatie Easytobook.com en Ematters hebben verkozen tot winnaar. Ik ben erg trots op mijn team en bedank Easytobook.com voor alle mogelijkheden die ze ons geven. Een topklant om voor te mogen werken.”

Jeroen de Hooge

Jeroen is al meer dan 15 jaar betrokken bij Dutchcowboys. Voornamelijk als digital content creator. En dan voor alle titels van The Blogidea Factory. Liefhebber van advertising, entertainment, tech, gadgets, en eigenlijk alles online.