Pixylon maakt email dynamisch

Vorig artikel Volgend artikel
Pixylon maakt email dynamisch

We kregen al een tipje van de sluier te zien op het Sexy Email event, eind december 2010 in Amsterdam. Nu is het is zover. De tijd dat het moment van verzending van email bepalend was voor de inhoud van de mailing lijkt voorbij: Tripolis introduceert Pixylon.

Met de introductie van Pixylon (ontwikkeld door Tripolis Solutions, toen geïntroduceerd als 'Dynapix') wordt het voor emailmarketeers mogelijk om de content geautomatiseerd aan te passen op het moment van openen, het device en de locatie. Pixylon, gebaseerd op internationaal gepatenteerde 'Smartpix' technologie, geeft de creatieve marketeer de ruimte om nog directer te communiceren met haar doelgroep. Zijn er beperkingen? "Enkel in de creativiteit van de marketeers", stelt Joost Niehuis, CEO van Tripolis.

Zinnen zoals 'zolang de voorraad strekt' in een email behoren tot het verleden. De detailhandelaren kunnen vanaf nu real-time hun voorraad communiceren binnen een dynamische image. Track & Trace statusrapporten via mail? Een mail is voldoende om te weten wanneer je pakket aankomt, want de image past zich aan, aan de status van verzending. Aftelmechanismes, weerberichten, real-time koersinformatie, tussenstanden van voetbalwedstrijden, beschikbaarheid van kaarten, evenementen, laatste nieuws, et cetera. Bedenk het maar, het kan. Momenteel wordt een beta versie van de software getest, maar naar verwachting zal deze technologie beschikbaar zijn aan het einde van het eerste kwartaal van 2011.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies