Media02.02.2008

Boer zoekt Vrouw ook succesvol bij Uitzending Gemist


boer-zoekt-vrouw-ook-succesvol-bij-uitze.jpg
boer-zoekt-vrouw-ook-succesvol-bij-uitze.jpg
Henkey
Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast tech en travelblogger, fotograaf, visual storyteller en bovenal een digitale nomade. Je maakt Henk vooral blij met bijzondere auto's, verre reizen en coole gadgets. Zijn grootste passies zijn echter innovatie, creativiteit en duurzaamheid.

Verder lezen over Uitzending gemist

Mede door mobiel flinke groei voor Uitzending Gemist in 2012

In 2012 zijn er meer dan 311 miljoen streams gestart via alle platformen van Uitzending Gemist. Dit is een groei van 51% ten opzichte van 2011. Een verklaring voor deze groei is onder andere te vinden door een toenemend...

Online03.01.2013

Mede door mobiel flinke groei voor Uitzending Gemist in 2012

Na iPhone nu ook Android app Uitzendinggemist

Vorig jaar was Uitzendinggemist al erg populair op mobiel. Dat zal in 2011 niet anders zijn geweest. En dat zal met de nieuwe Android App vermoedelijk alleen maar meer toe gaan nemen. Met de applicatie kunnen kijkers met...

Mobile13.12.2011

Na iPhone nu ook Android app Uitzendinggemist

Uitzending Gemist piekt mede dankzij Boer Zoekt Vrouw

Boer Zoekt Vrouw breekt niet alleen kijkcijferrecords op televisie. Dankzij het KRO-programma en Wie is de Mol  zijn in januari ook bijna 25 miljoen video’s opgevraagd op Uitzending Gemist. Dit is het hoogste aantal...

Online10.02.2011

Uitzending Gemist piekt mede dankzij Boer Zoekt Vrouw

Uitzending Gemist op mobiel erg populair

Met bijna 180 miljoen bekeken video’s is Uitzending Gemist ook in 2010 flink gegroeid. Ten opzichte van 2009, toen er in totaal 148 miljoen video’s werden opgevraagd, is dat een stijging van 19%. Het absolute record...

Online11.01.2011

Uitzending Gemist op mobiel erg populair

Twitter gekoppeld aan Uitzending gemist

Over welke tvprogramma’s wordt op Twitter veel gesproken? Met een nieuwe applicatie maakt de NPO dit inzichtelijk. Op Omroep.nl/mash worden berichten op Twitter, gekoppeld aan programma’s van de publieke omroep. Er o...

Social Media02.03.2010

Twitter gekoppeld aan Uitzending gemist

Bereik Uitzending Gemist groeit ook in 2009

Met meer dan 150 miljoen opgevraagde video's is het bereik van Uitzending Gemist in 2009 met 25% gegroeid ten opzichte van 2008. Per maand gebruikten gemiddeld 2 miljoen unieke bezoekers de website om programma's van de...

Online04.02.2010

Bereik Uitzending Gemist groeit ook in 2009

Gratis Uitzending Gemist downloader

Deze download-toepassing is niet helemaal nieuw. Hij behoort -na zijn actueel update- zeker tot een van de meest handige en bruikbare toepassingen. De naam van de toepassing is wat misleidend want je kunt meer dan alleen...

Gadgets25.01.2010

Gratis Uitzending Gemist downloader

Uitzending Gemist App een succes

Na een 'slow start' waarin de applicatie aanvankelijk nog werd afgewezen door Apple blijkt de Uitzending Gemist iPhone App nu, ruim twee weken na de lancering, met ruim 100.000 downloads een groot succes te zijn.Ook zijn...

Mobile08.10.2009

Uitzending Gemist App een succes