DutchCowboys
  • Terug
    • Automotive
    • SkyShowtime
    • AI
    • Technologie
    • Tech in Asia
    • Business
    • Adverteren
    • Alle channels
      • Advertising
      • Automotive
      • Coffee corner
      • Cybercrime
      • Business
      • E-mail
      • Entertainment
      • Events
      • Gadgets
      • Gaming
      • Lifestyle
      • Marketing
      • Media
      • Metaverse
      • Mobile
      • Nieuws
      • Online
      • Search
      • Social Media
      • Startups
      • Tech in Asia
      • Technologie
      • Vacatures
      • Video
    Home » Blog » Calorie Brands: logo’s van bekende merken getransformeerd tot calorie-aantal
    09.06.2016
    Coffee corner

    Calorie Brands: logo’s van bekende merken getransformeerd tot calorie-aantal

    By: Tedje van Gils

    BlogCoffee corner

    Het Instagram-account Calorie Brands besloot om bekende merken en logo’s te transformeren tot het aantal calorieën dat in het product zit. Volgens het account zouden verpakkingen van producten er zo uit moeten zien om je te helpen om je #summerbodygoals te bereiken.

    Zo bevat een klein zakje chips 162 calorieën, een pot Nutella 4520 calorieën en een portie friet bij McDonald’s 515 calorieën. Behoorlijk shockerend als je het mij vraagt. Ik denk dat ik wel even twee keer zou nadenken bij de kassa als ik een Kinder Bueno van 122 calorieën zie liggen. Normaal gesproken zou ik hem zo op de lopende band gooien, maar bij het zien van de grote cijfers op de verpakking, zou ik toch wel afschrikken denk ik. Nu gaan merken dit natuurlijk nooit doen, want dat zou absoluut slechte reclame zijn. Maar toch, om erover na te denken is best interessant!

    Eerlijke logo’s

    Zou jij onderstaande producten nog kopen als ze zulke eerlijke logo’s hadden?

    Lees ook: Deze logo’s van bekende merken zijn wel heel eerlijk

    View this post on Instagram

    View this post on Instagram

    View this post on Instagram

    View this post on Instagram

    View this post on Instagram

    View this post on Instagram

    View this post on Instagram

    View this post on Instagram

    View this post on Instagram

    Coffee corner
    15.03.2016

    15 woorden die omgetoverd zijn in logo's met een verborgen betekenis

    Kunstenaar Ji Lee is altijd al geobsedeerd geweest door letters. Vroeger hadden ze nog niet echt een betekenis. Ze...

    Coffee corner
    28.05.2016

    Zoveel veranderden deze 20 bekende logo's in de afgelopen jaren

    Het ontwikkelen van een perfect logo is ontzettend lastig. Het moet bij je bedrijf passen, er goed uitzien en ook nog...

    Coffee corner
    06.04.2015

    Zien! Designer schetst bekende logo's uit losse pols

    Knap! Deze designer uit Londen schetst uit de losse hand logo's van bekende merken. Van Harry Potter tot Coca Cola en...

    Tedje van Gils
    Tedje is blogger voor Stylecowboys, Dutchcowboys en Travelvalley. Verder is ze tekstschrijver bij Red Banana. Ze is film- en serieverslaafd en houdt van lekker eten, reizen en...

    Share this post

    DutchCowboys

    Partners

    Redbanana Springbok Agency

    Leadinfo

    E-mail

    Hosted by

    partner-logo
    • Nieuws melden
    • Cookies
    • Colofon
    • Adverteren
    • Over ons
    • Sitemap
    © 2025 www.dutchcowboys.nl