DutchCowboys
  • Terug
    • SkyShowtime
    • AI
    • Technologie
    • Automotive
    • Business
    • Entertainment
    • Adverteren
    • Alle channels
      • Advertising
      • Automotive
      • Coffee corner
      • Cybercrime
      • Business
      • E-mail
      • Entertainment
      • Events
      • Gadgets
      • Gaming
      • Lifestyle
      • Marketing
      • Media
      • Metaverse
      • Mobile
      • Nieuws
      • Online
      • Search
      • Social Media
      • Startups
      • Tech in Asia
      • Technologie
      • Vacatures
      • Video
    Home » Blog » Deze logo’s van bekende merken zijn wel heel eerlijk
    22.04.2016
    Coffee corner

    Deze logo’s van bekende merken zijn wel heel eerlijk

    By: Tedje van Gils

    BlogCoffee corner

    De grafische designer Viktor Hertz heeft een hilarische ‘eerlijke logo serie’ gemaakt. Bekende logo’s zette hij om in de eerlijke betekenis erachter. Zo maakte hij van Netflix Nosleepnosex en van McDonald’s McDiabetes. Ook heeft hij van het logo van Burger King ‘Bigger Hips’ gemaakt. Verder komen onder meer ook de logo’s van Game of Thrones, The Walking Dead, YouTube, de filmdatabase-site IMDb, Windows en Apple voorbij.

    Eerder zagen we al 6 merklogo’s die beïnvloed waren door hun eigen product, en dit is eigenlijk een mooie toevoeging. Check de dertien logo’s van Viktor Hertz hieronder!

    Netflix wordt Nosleepnosex.
    Netflix wordt Nosleepnosex.
    Burger King wordt Bigger Hips.
    Burger King wordt Bigger Hips.
    Game of Thrones wordt Gore and Titties.
    Game of Thrones wordt Gore and Titties.
    Het logo van de Oscars krijgt ineens een heel andere wending met deze nieuwe tekst.
    Het logo van de Oscars krijgt ineens een heel andere wending met deze nieuwe tekst.
    The Walking Dead wordt The Watching Death.
    The Walking Dead wordt The Watching Death.
    H\u00e4agen-Dazs wordt H\u00e4ning-Azs.
    H\u00e4agen-Dazs wordt H\u00e4ning-Azs.
    YouTube wordt CatVideos.
    YouTube wordt CatVideos.
    IMDb wordt Nerd Info.
    IMDb wordt Nerd Info.
    Nintendo wordt Nothing to do.
    Nintendo wordt Nothing to do.
    Apple wordt Apperance Costs.
    Apple wordt Apperance Costs.
    Windows wordt Will Work for a While.
    Windows wordt Will Work for a While.
    Starbucks wordt Sugarbombs Combos.
    Starbucks wordt Sugarbombs Combos.
    McDonald`s wordt McDiabetes.
    McDonald`s wordt McDiabetes.
    Coffee corner
    03.01.2016

    Hoe maak je een logo dat voor altijd gebruikt kan worden?

    Wanneer je een bedrijf start moet je over ontzettend veel dingen nadenken en lastige beslissingen maken. Een van die...

    Coffee corner
    22.02.2016

    6 merklogo's die beïnvloed zijn door hun eigen product

    Product designer Marco Schembri heeft een aantal bekende logo's aangepast en laten zien hoe deze eruit zien als ze...

    Coffee corner
    29.08.2015

    22 bekende logo's in de kleuren van concurrerende merken

    Heb je je ooit afgevraagd hoe het logo van Sprite eruit zou zien in de kleuren van 7up? En wat als het logo van Heineken...

    Tedje van Gils
    Tedje is blogger voor Stylecowboys, Dutchcowboys en Travelvalley. Verder is ze tekstschrijver bij Red Banana. Ze is film- en serieverslaafd en houdt van lekker eten, reizen en...

    Share this post

    DutchCowboys

    Partners

    Redbanana Springbok Agency

    Leadinfo

    E-mail

    Hosted by

    partner-logo
    • Nieuws melden
    • Cookies
    • Colofon
    • Adverteren
    • Over ons
    • Sitemap
    © 2025 www.dutchcowboys.nl