Prachtige storytelling van SEAT bij lancering Tarraco

Prachtige storytelling van SEAT bij lancering Tarraco

Drie Nederlandse mini-docu’s: Why Not Now

Vorig artikel Volgend artikel

Het is niet veel automerken gegeven om de gebaande paden voor de marketing van een nieuwe auto te verlaten. Niet dat alles op de autopilot gaat, dat zeker niet maar er worden toch wel zekerheden ingebouwd in campagnes. SEAT durft het echter aan om voor de Nederlandse introductie van de Tarraco SUV, met een campagne te komen waarbij de focus ligt op persoonlijke verhalen.

Why Not Now

Het thema van de campagne is ‘Why Not Now’. Waarom zou je niet een keer het roer helemaal omgooien. Dat is wat SEAT graag wil vertellen bij de lancering hun nieuwe vlaggenschip, de SEAT Tarraco, gelijk de grootste SUV van het merk. Drie inspirerende Nederlanders – echte mensen, geen acteurs – gooiden het roer om en joegen hun dromen na. Ze bleven niet hangen in de sleur en routine, maar pakten de kans om hun leven te vernieuwen met beide handen en lieten zich niet stoppen door alle redenen die je kunt bedenken om dat niet te doen.

Prachtige verhalen die moeten aansluiten bij de keuze voor de nieuwe Tarraco. Storytelling die nooit verveeld en mooi past bij de lancering van deze auto.

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies