Volvo zet fans 'live' op digitaal billboard langs A13

Vorig artikel Volgend artikel
Volvo zet fans 'live' op digitaal billboard langs A13

Ter promotie van de nieuwe Volvo V40 stelt Volvo de komende twee weken iedereen in staat om te schitteren op een groot digitaal billboard langs de A13. Op snelweg, ter hoogte van Delft, rijden gedurende de actieperiode bijna 2 miljoen mensen langs het digitale billboard.

Fans die op het billboard willen komen, melden zich aan via een Facebook app en verschijnen binnen enkele seconden op het billboard. Met behulp van een camera die op het billboard gericht is, kan je live op Facebook zien hoe de foto en de naam van de deelnemer op het billboard verschijnen. De actie loopt door tot zondag 16 september en deelnemers maken kans op een Volvo V40 'It's You!' Circuit Experience op één van de mooiste circuits van Nederland.

Rob Verstegen, Volvo Cars Nederland: "Het is een spectaculaire gewaarwording om jezelf zo groot te zien op een plaats waarvan je weet dat er zoveel mensen langsrijden. Het Volvo V40 live billboard is onderdeel van de landelijke campagne 'It's You!', waarin we laten zien hoe persoonlijk de nieuwe V40 is."

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies