Een welkome afwisseling van de vele fantasieloze “like en win” acties die dagelijks op Facebook voorbijkomen:
Het Italiaanse frisdrankbedrijf San Pellegrino, nu onderdeel van Nestlé, heeft een verfrissende manier gevonden om Facebook likes te genereren: wanneer je fan wordt van de Facebook pagina van San Pellegrino, mag je drie minuten live rondkijken in Taormina, aan de oostkust van Sicilië, met een speciaal daarvoor ontwikkelde robot.
De actie is van 7 tot 17 augustus, en er zijn maar 4 robots, dus je komt eerst in een aftelmenu waarop je kunt zien wanneer jouw “drie minuten” beschikbaar komen. En dan kun je de robot op afstan besturen, rondkijken, zelfs praten met mensen daar (deze moeten dan een knop op de robot indrukken). Geen zin om te wachten? Hier alvast een foto van het Siciliaanse dorp:
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023