Viral Verzekeraar

Vorig artikel Volgend artikel
1104309856viral anderzorg

Fan van Viral Marketing? Nou en of! Waarom dat missiewerk voor Viral? Omdat goede viral marketing erg leuk, zeer geloofwaardig en vooral goedkoop is. Klanten die uw merkboodschap doorvertellen of naar elkaar sturen per e-mail, is dat niet de ultieme vorm van marketing? En vooral prettig voor de portemonnee?

In 2004 werd ons missiewerk beloond. Voor AnderZorg, het goedkoopste ziekenfonds van Nederland (en dochter van Menzis) mocht LaComunidad zich op alle interactieve fronten uitleven middels een zeer uitgebreide interactieve campagne. Naast een nieuwe website werd een online campagne ontwikkeld. Ondersteund door search, e-mail en mobile marketing en aangevuld met een sticky viral game. Een innovatieve stap voor de doorgaans toch wel wat conservatieve zorgverzekeraars. Nieuwsgierig? Bekijk de nieuwe website of speel de viral game. Met wat geluk sleept u mogelijk de eerste iPod van 2005 nog wel in de wacht ook ;-) Wij zijn klaar voor een viral boost in 2005. Het lijkt erop dat steeds meer traditionele adverteerders in 2005 ook overstag zullen gaan.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies