De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
In samenwerking met Managementboek, een online platform met het beste en meest volledige aanbod aan managementliteratuur voor business professionals, mogen we vandaag onderstaande bundel weggeven. Managementboek bestaat al 15 jaar en is inmiddels uitgegroeid tot een van de grootste online boekhandels van Nederland, met een jaaromzet van ongeveer 15 mln euro en ruim 200.000 bezoekers per maand.
Via deze ReTweet actie samen met @mgtboeknl geven we deze bundel Online Marketing boeken weg. En daar hoef je niet veel voor te doen. Om in aanmerking te komen voor moet je de tweet die wij vandaag om 12:00 uur live zetten via @dutchcowboys alleen maar te retweeten. Daar heb je tot 14:00 uur de tijd voor. Kort daarna maken we de winnaar van deze #RTfun-actie bekend.
De bundel bevat de volgende 10 boeken.
– Google Marketing, Een geactualiseerde en aangevulde editie van het boek ‘Zoekmachinemarketing’ dat in 2008 bij Pearson verscheen.
– IK.nl, Als u mee wilt tellen in het digitale tijdperk kunt u er maar beter voor zorgen dat u een goede indruk maakt op internet.
– Van 3 naar 10.000.000 vrienden, In ‘Hyves: Van 3 naar 10.000.000 vrienden’ vertelt Raymond Spanjar openhartig en vol humor over de geboorte, de groei, de onderhandelingen en de uiteindelijke verkoop van Hyves.
– Het Facebook effect, David Kirkpatrick vertelt op meeslepende wijze over de oprichting, de successen en de toekomstvisie van dit opmerkelijke bedrijf en zijn intrigerende oprichter, Mark Zuckerberg.
– Reclamepsychologie, Is elk reclame-idee van een reclamemaker of marketeer daadwerkelijk het beste idee? Weerspiegelt dat idee de behoeftes en emoties van de doelgroep?
– Het einde van winkels?, Cor Molenaar analyseert de strijd, de gevaren, maar beschrijft ook de talloze kansen en mogelijkheden waarmee de retail het tij kan keren.
– Affiliate Marketing, het eerste Nederlandstalige boek over een vorm van online marketing die sterk in opkomst is: affiliate marketing.
– Het Marketingwiel, tientallen voorbeelden over hoe je de klantgerichtheid en concurrentiepositie kunt versterken door slimme promotiestrategieën en de inzet van internet, co-creatie en social media.
– #Volgjemenog, het boek geeft praktische informatie over het bepalen van uw eigen sociale media strategie en hoe u sociale media kunt inzetten voor het ontwikkelen en uitdragen van uw personal brand.
– Groundswell, in dit volledig geactualiseerde standaardwerk vindt u onderbouwd en doelgericht advies hoe u de nieuwe realiteit inzet voor zakelijk succes.
Verder lezen over Boeken
Online24.10.2023
Waanzinnige roadtrips: avontuurlijke en prachtige routes die je wilt gaan rijden
Bestel het boek nu!Online04.10.2023
Audioboeken op Spotify: 5 x waarom we houden van audioboeken
Lifestyle23.03.2023
Ik wil meer lezen; hoe blijf je de motivatie houden?
Technology06.01.2023
Apple laat luisterboeken inspreken door kunstmatige intelligentie
Maar dat gaat niet zomaarMedia28.01.2022
Kluun: “Ik ‘lees’ door luisterboeken 2 tot 3 keer zoveel”
Media16.11.2021
De voordelen en nadelen van luisterboeken
Entertainment12.11.2021
Spotify komt met luisterboeken en nieuwe statistieken
DC Business12.11.2021
Nieuwe schrijver? Hier kun je jouw boek aanbieden aan uitgevers
Verder lezen over Online Marketing
Marketing06.03.2024
OBI4wan, Spotler en Squeezely samen verder als één organisatie
Online22.01.2024
Community Manager Appreciation day: wat doet een Community Manager?
Social Media28.12.2023
Deze merken hebben Snapchat helemaal begrepen
Marketing14.12.2023
Google: ‘Dit zijn de digitale marketingtrends van 2024’
DC Business26.10.2023
Growth hacken: waarom dat anno 2023 zo populair is
Marketing08.09.2023
10 slimme, toepasbare lessen over marketing en werk vanaf Inbound 2023
Marketing06.09.2023
HubSpot komt met HubSpot AI: generatieve AI voor MKB’s
Marketing18.08.2023