Merken haken op een originele manier in op het EK

Merken haken op een originele manier in op het EK

Ondanks dat we niet meedoen

Vorig artikel Volgend artikel

Nederland doet niet mee met het EK en daar balen we met z'n allen natuurlijk ontzettend van. Omdat we voetbal zo'n leuk spel blijven vinden en om het nog enigszins leuk te maken, doen we gewoon mee met EK-poules op het werk en supporteren we zelfs onze zuiderburen België. Naar de wedstrijd België - Italië gisterenavond keken maar liefst 3 miljoen mensen en dat is ruim 1 miljoen meer dan naar de gemiddelde EK-wedstrijd in Nederland.

Ook grote merken spelen leuk in op het EK, ondanks dat we niet meedoen. Wij zetten ze voor je op een rijtje!

Heb jij nog een leuke inhaker gezien? Laat het ons weten en we voegen hem toe!

Tedje van Gils

Tedje is blogger voor Stylecowboys, Dutchcowboys en Travelvalley. Verder is ze tekstschrijver bij Red Banana. Ze is film- en serieverslaafd en houdt van...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies