Sophie studeert Journalistiek in Tilburg. Ze is dol op sushi en notitieboekjes. Ze schrijft het liefst over Kickstarter campagnes en blogt voor DutchCowboys, StyleCowboys en Travelvalley
Biskrem is een grote koekjesfabrikant in Turkije en daar hebben ze een originele manier bedacht om meer volgers voor het Instagram account te werven. Dit deden ze namelijk door een soort interactief Instagram avontuur te creëeren.
In het spel wordt je als gebruiker terug gestuurd naar 1991 en moet je opnieuw het recept van de
Biskrem koekjes uitvinden. Door middel van verschillende vragen, puzzels en raadsels kun je erachter komen hoe je de Biskrem koekjes moet maken. Wanneer je de raadsels weet op te lossen krijg je een code. Als je deze intypt in de zoekfunctie van Instagram kom je op een ander Instagram account. Dit is het volgende level. Er zijn in totaal zes levels en wanneer je het recept compleet weet te maken krijg je een doos koekjes opgestuurd.
De slimme manier om Instagram volgers te werven is erg succesvol. Er was maar liefst een stijging van 850 procent te zien. Wil je weten hoe het precies werkt? Dat ontdek je in het onderstaande filmpje.
Verder lezen over Instagram
Social Media11.04.2024
Instagram gaat gevraagd én ongevraagd naakt blurren
Social Media09.04.2024
TikTok lanceert straks een Instagram-copycat: TikTok Notes
Nieuws01.04.2024
1 april 2024: dit zijn de leukste inhakers en grappen
Social Media31.03.2024
Deze week viral: vriendelijke voetballers en verwarde pup
Social Media27.03.2024
Je kind van 13 op social media? Het is op deze plek verboden
Social Media23.03.2024
Deze week viral: Drentse Beyoncé en Star Wars op Empire State
Social Media20.03.2024
Threads toont eindelijk de trending topics
Social Media18.03.2024