Consumenten vs. marketeers: wat willen we echt weten van merken op social media? [Infographic]

Consumenten vs. marketeers: wat willen we echt weten van merken op social media? [Infographic]

Merken vanuit de hele wereld zijn steeds actiever op sociale netwerksites. Het probleem is echter dat er geen verbinding is tussen wat consumenten willen en wat marketeers denken te willen. Terwijl twee derde van alle volwassene consumenten online te vinden zijn, zegt slechts 26 procent dat ze merken zullen gaan volgen op social media. Facebook is overigens het populairst van alle sociale netwerksites, ver boven Twitter en Google+. In de bijgevoegde infographic zijn een aantal getallen te vinden over de afstand tussen consumenten en marketeers op social media

social-consumers-marketers

Reacties (1)

    • Jessica IJpma

    Maar wat willen consumenten wél weten dan?

    Wo 20 mrt 2013, 14:43 [reply]

Reageren

  • HTML niet toegestaan. URL's worden automatisch clickable.
    * E-mail adres wordt niet getoond

Recommend on Google

Headlines

© 2004-2014 Dutchcowboys.nl - All Rights Reserved.

All views and opinions expressed are those of the authors of Dutchcowboys.

All trademarks, slogans, text or logo representation used or referred to in this website are the property of their respective owners. Sitemap

Hosted by Nines