Wat marketeers moeten weten over het nieuwe Foursquare Search

Vorig artikel Volgend artikel

Foursquare heeft afgelopen week een update aangekondigd voor hun nieuwe website waarmee op een andere manier informatie is te vinden over locaties dan voorheen. Foursquare gaat zich meer richten op het vinden van lokale sociale voorzieningen. Met meer dan 25 miljoen gebruikers wereldwijd heeft Foursquare een gigantische database met miljoenen unieke inzichten en lokale aspecten die gevonden kunnen worden. 

Wat marketeers moeten weten over het nieuwe Foursquare Search

De nieuwe Foursquare update geeft twee belangrijke tips voor marketeers die ze zeker moeten houden. De eerste tip is dat bedrijven absoluut aangemeld moeten zijn op het Foursquare platform en positieve gesprekken een boost moet geven om hun voordeel te halen uit het nieuwe Explore algoritme. Het contact met de gebruikers is iets wat erg belangrijk is op Foursquare.

De tweede tip die zij geven, is dat de introductie van Foursquare Explore betekent dat ze nu dichterbij het releasen van betaalde advertenties op de website zijn. Dit kan in allerlei vormen zijn. Wanneer deze tips worden aangehouden, kan een bedrijf zich beter profileren op Foursquare en meer bekendheid vergaren.  

Meer content

Nichal Joosse

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies