Zwangere Française blijkt marketingstunt / hoax voor Mooloolaba

Zwangere Française blijkt marketingstunt / hoax voor Mooloolaba

Vorig artikel Volgend artikel

Eerder deze week zocht de jonge Française Natalie Amyot aandacht via YouTube (zie hieronder, titel is inmiddels wel aangepast) en verschillende sociale media omdat ze op zoek was naar haar vakantieliefde, ontmoet in Australië. Bij thuiskomst in Parijs was ze haar toestel, en zo zijn nummer, verloren. Echter kwam ze er kort daarna achter zwanger te zijn. De video ging viral.

Maar nu blijkt dat het allemaal een marketingstunt was om de badplaats Mooloolaba te promoten. Nathalie is in werkelijkheid Alizée Michel en ze studeert in Australië marketing en toerisme. Deze hoax is opgezet door Andy Sellar, eigenaar van Sunny Coast Social Media, een bedrijf dat zich richt op viral videos. Hij zegt zelf al dat er velen zullen zijn die dit niet goedkeuren, maar het nieuws en dus de nodige aandacht heeft Mooloolaba zeker gekregen!

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies