EAT ME laat zien dat customer journey mapping werkt

EAT ME laat zien dat customer journey mapping werkt

[Advertorial]

Vorig artikel Volgend artikel

Iedereen heeft zo z'n eigen favoriete website en om te bepalen wat nu de allerbeste is, bestaat de 'Website van het Jaar-verkiezing'. Voor de editie van 2016 zijn de genomineerden bekend en sterker nog: er kan nu gestemd worden. Eén van de genomineerden is EAT ME, het kwaliteitslabel voor eetrijpe producten. EAT ME ken je dus bijvoorbeeld van de eetrijpe avocado's in de supermarkt met een EAT ME-sticker. EAT ME is ontwikkeld door het internetbureau HVMP, specialist op het gebied van customer journey mapping.

EAT ME: customer journey mapping

Voor EAT ME geldt dat customer journey mapping, de uitstraling van het merk en de populariteit van exotische groenten & fruit de basis voor de nominatie hebben gevormd.

Customer journey mapping is een methode om klantervaringen in kaart te brengen. Aan de hand daarvan worden keuzes gemaakt voor bijvoorbeeld het ontwerp, de vormgeving, de navigatie en de online positionering van het merk.

Op de website van EAT ME vind je bij voorbeeld recepten met verrassende groenten en fruitsoorten, informatie over de producten, verleidelijke foto's, verkooppunten en tips voor het snijden. Hiermee wordt de bezoeker niet alleen geïnformeerd, maar ook geïnspireerd.

website-jaar-verkiezing-2016
Stemmen kan nu

Maak je gebruik van customer journey mapping dan laat je in feite de klant jouw website optimaliseren. Je ontdekt hoe en waarom je klant door je website beweegt en daar pas je de website op aan. Je kruip als het ware in de huid van de websitebezoeker. En dat is wat het Rotterdamse bureau HVMP voor EAT ME heeft gedaan.

De nominatie voor website van het jaar is dus voor alle partijen al een flinke opsteker. Voor de ontwerpers, voor het kwaliteitslabel zelf én voor Nature’s Pride (de organisatie achter EAT ME).

Wat is de beste website?

Om de beste website van Nederland 2016 te worden moet je vooral kwaliteit bieden. De genomineerden van dit jaar hebben volgens de organisaties de hoogste kwaliteitsscore behaald als het gaat om navigatie, design en aanbevelingsintentie. Er zijn 24 categorieën waarin prijzen gewonnen kunnen worden. Per categorie zijn er (maximaal) 12 genomineerden. Haal je de meeste stemmen van het Nederlandse publiek, dan win je de titel Populairste Website.

Stemmen kan dus nu en wie dat doet maakt niet alleen misschien wel één van de winnaars blij met een stem, maar je maakt ook kans op prijzen zoals een iPad Pro en een Sonos Play.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies