Groei internet-bellen, -radio en -tv

Vorig artikel Volgend artikel
1172576713inetbellen

Uit onderzoek is gebleken dat internet in 2006 op de derde plaats staat als het gaat om de relatieve tijdsbesteding aan media. TV kijken is nog altijd het populairst (36%), gevolgd door radio (31%) en internet (20%), dat is gezien over de hele bevolking, als we enkel naar de jongeren kijken staat internet met 43% ruim bovenaan, vandaar ook de groei van internetbellen, radio luisteren en tv kijken via het internet.

Internet wordt namelijk nog steeds gezien als het medium van de toekomst. Gemiddeld besteedt men 62 minuten per dag aan internet. Denk dat ik daar toch wel, net als velen hier, aardig boven zit ;)

Surfen is nog altijd het populairst (22 min.), mailen (21 min) en chatten (13 min). Sterke stijgers zijn telefoneren via internet, telebankieren en downloaden van video’s.

Via

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies