Under Armour's nieuwste boodschap: Rule yourself

Under Armour's nieuwste boodschap: Rule yourself

Vorig artikel Volgend artikel

Vorig jaar was sportmerk Under Armour veelvuldig in het nieuws met hun campagnes. Eerst de campagne van ballerina Misty Copeland, I Will What I Want, de soliste werd in haar jonge jaren veelvuldig afgewezen en de grond in gepraat, maar ze ging door. Volgens de campagne met Gisele Bündchen, waarin zij vecht tegen digitale haat.

De nieuwste campagne van Under Armour heeft een andere boodschap. 'Rule Yourself'. Voor de campagne gebruikt Under Armour atleten Stephen Curry (NBA MVP), Jordan Spieth (professioneel golfer) en wéér balletdanseres Misty Copeland. Een leger vol dubbelgangers voert precies dezelfde bewegingen uit als de atleten. Met als boodschap: "You are the sum of all your training" met andere woorden "Je bent zo goed als je zelf getraind hebt"

Mooie krachtige boodschap van het sportmerk dat in de VS inmiddels het één na grootste merk is, alleen Nike dulden ze nog voor zich. Adidas moest afgelopen jaar hun tweede plek aan Under Armour inleveren.

Meer content

Annemerel de Jongh

Annemerel schrijft op haar eigen lifestyle blog en werkt daarnaast als freelance redacteur. Je maakt haar blij met goed eten en witte gadgets.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies