Marketing08.10.2014

Heineken the cities: ontdek Rotterdam


In de grote steden is waar het in ons land gebeurt, daar moet je zijn voor de nieuwste ontwikkelingen en groeien nieuwe ideeën uit tot trends. Stedelingen zijn over het algemeen creatiever en staan meer open voor nieuwe dingen. Daarom is het zo bijzonder dat veel mensen in de stad – en dan met name mannen – vast blijven houden aan hun vertrouwde plekken: een vaste stamkroeg voor een biertje, altijd eten bij hetzelfde restaurant. Heineken wil daarom mannen inspireren om het nieuwe avontuur te zoeken, in hun eigen vertrouwde stad. Open de fles, open de stad!

In deel 1 van
deze campagne zag je rapper Sef die in ‘Open Amsterdam’ de verborgen parels van zijn stad liet zien. The next stop van Heinekens Cities of the World is Rotterdam, waar voormalig Jakhals Sjoerd van Oortmerssen je meeneemt op reis door de Maasstad.

Rotterdam is hotter than ever. Rough Guide, een van de meest vooraanstaande reisgidsen ter wereld, zette de stad in een top 10 van steden die je móet bezoeken en ook The New York Times is lyrisch over ‘Manhattan aan de Maas’. In de video zie je twee jongens die op typisch Rotterdamse wijze de stad ontdekken en zich gaandeweg ontpoppen tot een echte Man of the World. Aan het einde wacht de mannen nog een unieke afsluiter!

Om een ode te brengen aan grote wereldsteden is het bekende Heineken bier nu in 6 speciale cities edition flessen verkrijgbaar. Met de unieke code op iedere fles maakt iedereen nu kans op ook een reis van 72 uur die je nooit meer zult vergeten in één van de wereldsteden New York, Shanghai, Berlijn, Rio de Janeiro, Londen en Sydney. Dus: Open de fles, open de stad. Cheers!

Verder lezen over Heineken

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Verlang je soms terug naar die tijd van eenvoud: dat je je telefoon alleen gebruikte voor telefoneren en Snake? Die tijd kun je herbeleven: dit is de Boring Phone.

Mobile17.04.2024

Heineken introduceert telefoon die amper iets kan: Boring Phone

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Heb je de nieuwste reclame van Heineken al gezien? De internationale campagne draait helemaal om het leven na corona. Hoewel dat iets te voorbarig was, neemt het bedrijf wel een duidelijk standpunt in. 'The night is youn...

Advertising14.07.2021

Heineken’s pro-vaccinatiereclame krijgt veel kritiek

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Er begint een bijzondere boycot op gang te komen: voetballers op het EK voetbal die niets te maken willen hebben met grote frisdrank- of biermerken. Het begon allemaal met Christiano Ronaldo. Voor de eerste wedstrijd van...

Marketing17.06.2021

Bottlegate op EK: voetballers boycotten Coca-Cola en Heineken

Wat is er aan de hand?
​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

In menig vacaturetekst staat wel iets over de welbekende vrijdagmiddag borrel. Even de werkweek met zijn allen afsluiten. Bij sommige bedrijven worden wekelijks de successen gevierd en vaak teruggeblikt op de ergernissen...

Nieuws11.03.2020

​Borrelen met collega’s? Goed voor de sfeer & voor de bedrijfsresultaten

ook voor de bedrijfsresultaten
“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

Een jaar geleden maakte Amsterdam kennis met een online besteldienst als geen ander: Heineken NOW, waarmee je in no time ijskoud bier, fris en snacks in huis haalt. De service heeft inmiddels meer dan 30.000 geregistreer...

Online07.06.2019

“Hey Google, doe mij maar ijskoud bier binnen 60 minuten”

KLM scoort een Grand SpinAward

Tijdens wederom een uitverkochte SpinAwards Night hebben gisteren in totaal 34 winnaars een felbegeerde ring in ontvangst mogen nemen. De meest prestigieuze ring, de Grand SpinAward, werd in de wacht gesleept door KLM Ro...

Marketing21.04.2017

KLM scoort een Grand SpinAward

En 33 andere winnaars!
Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

Brood gebakken met het unieke Heineken A-gist: tussen 18 en 22 maart heb je het kunnen proeven in de unieke Heineken Bakery aan de Vijzelgracht in Amsterdam. Het zogenaamde A-gist dat Heineken gebruikt in het brouwen van...

Nieuws29.03.2017

Groot succes voor Heineken Bakery: check the aftermovie

sponsored story
Het eerste alcoholvrije biertje van Heineken

Heineken introduceert vandaag haar eerste alcoholvrije bier: Heineken 0.0. Een biertje dat nu alleen beschikbaar is in Nederland, maar dat uiteraard wereldwijd uitgerold zal worden. Het heeft ruim 2 jaar brouwen en proe...

Coffee corner03.03.2017

Het eerste alcoholvrije biertje van Heineken

Heineken 0.0