Dynamische prijzen voor jouw Whopper menu bij de Burger King

Dynamische prijzen voor jouw Whopper menu bij de Burger King

Hamburgerketen werkt hiervoor samen met shopping-app Yippie

Vorig artikel Volgend artikel

Burger King, wereldwijd natuurlijk een van de grootste en bekendste fast food hamburgerketens, kondigt vandaag aan dat ze in de restaurants in Nederland een loyaliteitsprogramma gaan testen. Met als belangrijkste onderdeel: Dynamische prijsstelling.

Tijdens deze test kan iedere klant een persoonlijke deal voor een artikel of een maaltijd krijgen met behulp van gepersonaliseerde kortingsbonnen. Hiermee willen ze loyale klanten graag belonen.

Hoe het werkt? Klanten kunnen eenvoudigweg de code van een van de "blanco" kortingsbonnen van Burger King in de Yippie! app scannen; de app genereert dan een gepersonaliseerde kortingsbon die slechts twee minuten geldig is en die men tijdens het bestellen bij de kassa kan inwisselen.

Yippie!- Burgerking6
Foto credits: Yippie.nl/Marcel Israel
Het is een topprioriteit voor Burger King restaurants overal ter wereld om ervoor te zorgen dat onze klanten een positieve ervaring hebben; het merk heeft een degelijke achtergrond in het leveren van maatwerk. We brengen deze achtergrond naar onze kortingsbonaanbiedingen. We zijn verheugd met deze mogelijkheid om klanten in realtime gepersonaliseerde aanbiedingen voor hun favoriete producten te geven, zoals voor ons vlaggenschip, de Whopper sandwich.
- João Saraiva, marketing coördinator Nederland Burger King.
Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies