Nederlandse Blueprint Eyewear Skibril scoort goed op Kickstarter

Nederlandse Blueprint Eyewear Skibril scoort goed op Kickstarter

Must have voor fanatieke wintersporters!

Vorig artikel Volgend artikel

De 28 dagen durende Kickstarter campagne van de nieuwe skibril de BSG2 van Blueprint Eyewear heeft in de eerste week al 47.400 euro opgehaald en staat op moment van schrijven op bijna 55 duizend euro. Daarmee is het project al succesvol te noemen.

De geavanceerde skibril is voorzien van een magneetconstructie waarbij de lens en het frame door middel van 10 uiterst krachtige magneten met elkaar worden verbonden. De bril kreeg massaal steun van fanatieke wintersporters. En de campagne van Blueprint is momenteel zelfs een van de best lopende Nederlandse campagnes op Kickstarter.

BSG2

Floris Zwolsman, co-founder van Blueprint Eyewear, over de bril: "De geavanceerde BSG2 is voorzien van een hoogwaardige 100% UV beschermende lens met meerdere coatings voor een optimaal zicht. Door een grote variëteit aan lenzen en het gemak waarmee je de lenzen kunt verwisselen, ben je altijd snel voorbereid op de veranderende weersomstandigheden op de berg."

Test

Het bedrijf heeft de geavanceerde skibril getest onder verschillende condities. Door een samenwerking aan te gaan met de professionals van CMH Benelux en een aantal van de beste freeriders in Europa hebben ze de prototypes kunnen testen onder extreme omstandigheden en zijn ze tot het optimale resultaat gekomen.

"De BSG2 gaat de concurrentie aan met de beste modellen van de grote merken voor de helft van de prijs. Daarnaast bieden we ook een levenslange garantie op ons TPU frame," zo vervolgt Zwolsman.

Verder is de BSG2 uitgerust met een systeem waarmee de anti-slip “straps” (banden) gemakkelijk kunnen worden vervangen en de skibril zo nog meer te personaliseren is.

De Kickstarter campagne loopt nog tot en met 23 november.

bsg2

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies