Being fresh en engagement zijn de essentiële elementen van Facebook marketing. Als je dit goed begrijpt zal je merken dat je een leuke en interactieve club van fans om je heen kan verzamelen. Helaas maken sommige organisaties en marketeers er een sport van om saai te zijn op Facebook, waardoor ze aandacht van fans snel verliezen. Marketeers moeten dus creatief zijn.
Deze infographic toont 64 verschillende marketingtechnieken op Facebook en is ontwikkeld door Social Media Online Classes. Ze hebben de technieken onderverdeeld in 8 categorieën en je kunt een willekeurige selectie maken. Houdt je vooraf opgestelde doel in je achterhoofd en kies een aantal relevante marketingtechnieken. Pas ze toe en monitor de resultaten. Infographic na lees meer.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023
WhatsApp-stickers bewijzen dat AI altijd moet worden gecheckt
Verder lezen over Infographic
DC Business07.10.2021
Virtual twins: nieuwe troef voor klinische studies?
Vacatures26.02.2020
10 banen die 10 jaar geleden nog niet bestonden [Infographic]
Social Media10.12.2019
Social Media Cheat Sheet voor 2020
E-mail25.02.2019
[Infographic] Segmentatie versus Personalisatie
advertorialOnline23.12.2018
Wat ligt er voor jou onder de kerstboom?
Nederland gaat voor keuzevrijheidSocial Media11.12.2018
Het Social Media Cheat Sheet voor 2019
Online13.04.2018
Generatie Z droomt van geld verdienen … maar werk gaat niet boven alles
InfographicMarketing05.03.2018