De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Gisterenavond heeft Facebook een aantal belangrijke updates uitgerold voor het ‘zelf te bedienen adverteer systeem’ waarvan “those marketing their Facebook Pages” alsmede adverteerders in het algemeen het meeste van zullen profiteren.
De meest opvallende verandering is mogelijkheid voor de “self-serve” adverteerders om het nieuwe sponsored stories advertentie formaat te publiceren. Er zijn 2 types sponsored stories voor Facebook pagina admins beschikbaar: “Like Stories en Page Post Stories“, beide hieronder afgebeeld en beide ook zeer zeker interessant voor pagina admins: “They will be split testing these types of ads for campaigns beginning immediately in an effort to decrease their fan acquisition costs.”
De andere grote upgrade is de mogelijkheid voor pagina admins om te selecteren op welk tabblad ze willen dat de bezoekers terechtkomen nadat ze op de advertentie hebben geklikt.
Verder lezen over Facebook
Social Media22.02.2024
Je kunt je Facebook-berichten straks doorposten op Threads
Social Media14.02.2024
Raar geluid bij het scrollen op Facebook? Zo zet je het uit
Online07.02.2024
Facebook, Instagram en Threads geven AI-afbeeldingen een label
Social Media02.02.2024
Mark Zuckerberg zegt sorry voor mentale schade social media
Social Media29.01.2024
Social medium Facebook wordt 20 jaar: is het nog vernieuwend?
Feestboek, maar dan echtSocial Media12.01.2024
Bewust omgaan met social media overload: 8 tips voor mindful telefoongebruik
Social Media28.11.2023
Waarom je even geen Bumble-ads op Instagram ziet
Social Media06.11.2023