​Top introducties op Dreamforce 2014

​Top introducties op Dreamforce 2014

Marc Benioff over de introductie van Wave en Lightening.

Vorig artikel Volgend artikel

Op de tweede dag van Dreamforce lopen de duizenden bezoekers massaal warm voor de keynote van Marc Benioff met special guests (lees klanten van Salesforce). Zijn twee belangrijkste onderwerpen zijn de introductie van Wave en Lightening.

Wave

Wave, de naam die Benioff heeft bedacht doet denken aan Hawaii, is de zesde subcloud op het Salesforce1 platform. Wave is gebouwd op de business-intelligence van software startup EdgeSpring dat vorig jaar is aangekocht. Wave gebruikt alle data die Salesforce 15 jaar lang heeft verzameld van customer relationships, sales, cloud-based enterprise workflows, marketing cloud en alles wat je maar kunt verzinnen rondom deze functies. Hiermee kunnen marketing en sales medewerkers hun eigen analyses maken met elk operating system behalve op dit moment Android en Blackberry zodat ze hun werk kunnen doen zonder dat ze een IT specialist nodig hebben. Dat is nog eens office 3.0.

"This tool brings accessible business analytics to both day-to-day managers and senior executives," zegt Kamal Ahluwalia, chief marketing officer at Apttus, sinds lange tijd een Salesforce partner.

Lightning

De tweede introductie van Benioff is Lightning, waarmee je razendsnel mobiele apps kunt bouwen voor schermen van elke grootte en afmeting – desktops, laptops, tablets, smartphones en wearables. Daarnaast levert de user interface van Lightning een consistente user experience die compatible is met elke Salesforce app en die te gebruiken is op ieder device. Philips die ook met veel exposure aanwezig is op Dreamforce gaat Lightning gebruiken om sneller apps te kunnen bouwen op het Saleforce Customer Success Platform.

As we are enabling healthcare providers to truly engage their patients around the clock, we need to iterate our solutions rapidly,” zegt Jeroen Tas, CEO, Healthcare Informatics Solutions and Services, Philips. “With Salesforce1 Lightning we can make a step change in time to value.”

Dreamforce_exposure
Dreamforce exposure
dreamforce_drinks
Dreamforce drinks
dreamforce_gras
Dreamforce sessies
Dreamforce_the_amarican_dream

Meer content

Peter Keijzer

Peter Keijzer is marketeer en ondernemer. Bij L&DJ PR, een pr- en contentmarketingbureau voor bedrijven met een sterke focus op technologie, innovatie...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies