Global branding versus lokale marketing

Vorig artikel Volgend artikel
Global branding versus lokale marketing

Facebook geeft merken de mogelijkheid om diepere relaties met haar doelgroep op te bouwen. Veel bedrijven profiteren wereldwijd al van de mogelijkheden in Facebook en sommige zetten fans succesvol om in betalende klanten. Nivea Noord-Europa is een van die bedrijven. De Noord-Europese consument loopt altijd voorop, zegt Sonja Ungewitter Marketing Directeur Noord-Europa bij Nivea.

Zij hechten erg veel waarde aan hun lokale klanten en proberen op persoonlijk niveau met hen te communiceren. Hiervoor maakt het bedrijf gebruik van lokaal georiënteerde pagina’s op Facebook. In oktober komt Sonja naar Nederland om een presentatie te geven tijdens de Enterprise Marketing 2.0 conferentie, over de manier waarop Nivea een nieuw social leven in het noorden begon.

In haar presentatie zal zij dieper ingaan op hun Facebook like campagne, geeft ze achtergrond informatie over de Noord-Europese klant en vertelt hoe Nivea zichzelf openstelde voor een nieuwe dimensie van klantcontact. Wat heeft Nivea van de campagnes geleerd en wat hebben ze tot dusver bereikt? Welke projecten komen er binnenkort aan en wat is hun kijk op de huidige ontwikkelingen? Bekijk de video voor een indruk van Sonja.

Sonja Ungewitter en meer dan 20 andere sprekers van grote merken, zoals EA, Unilever, BMW, Carlsberg, Deutsche Bank, Jamie Oliver, Nike, etc. zullen een presentatie geven tijdens Enterprise Marketing 2.0 op 12  & 13 oktober in Amsterdam. Wil je erbij zijn? Bestel dan kaarten via Enterprise Marketing 2.0.

Meer content

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies