E-mailmarketing versus social media-marketing: wat is effectiever?

E-mailmarketing versus social media-marketing: wat is effectiever?

Infographic

Vorig artikel Volgend artikel

Het nieuwe jaar staat voor de deur en de meeste marketeers hebben hun plannen voor 2015 al klaarliggen. Het marketingbudget is alvast verdeeld over onder andere e-mailmarketing en social media-marketing. Maar welke van deze twee heeft van jou als marketeer een groter deel van het budget gekregen? Welke van de twee is in jouw ogen effectiever?

Een antwoord op die vraag is natuurlijk onmogelijk te geven. Het hangt namelijk af van jouw business, en van de manier waarop je deze middelen inzet. Deze infographic laat je de voor- en nadelen van beide marketingmiddelen zien. Zo converteert e-mail beter dan social media, terwijl je met social media weer veel beter kunt targetten.

email-vs-social

Meer content

Henk de Hooge

Henk is Internet Entrepreneur, founder van Dutchcowboys en daarnaast blogger, strateeg, storyteller en een digitale nomade. Je maakt Henk blij met bijzondere...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies