Lexus strikt Will.i.am voor NX campagne

Lexus strikt Will.i.am voor NX campagne

Vorig artikel Volgend artikel

Lexus gaat samenwerken met ondernemer, innovator en muzikant will.i.am. De 7-voudig Grammy Award-winnaar gaat nauw samenwerken met Lexus om te laten zien dat Lexus vooroploopt met uitdagend design en prikkelende technologie. 

De samenwerking is onderdeel van de Striking Angles campagne rond de introductie van de nieuwe Lexus NX 300h, een krachtig gelijnde premium mid sized SUV. Als onderdeel van deze campagne, ontwerpt will.i.am een speciale, gelimiteerde Lexus NX.

Will.i.am: “Wat ik ook doe, ik wil dat het striking is. Ik wil innoveren, ik houd van vernieuwing. Mijn partnership met Lexus is niet anders. We delen dezelfde opvatting over design en dat geeft ruimte om samen te werken in deze veelzijdige Striking Angles campagne. De campagne prikkelt de heersende opvattingen over design en zal de verbeeldingskracht van mensen uitdagen.”

Will-I-am Lexus

Perfecte partner
Alain Uyttenhoven, Head of Lexus Europe: “Het is een enorme eer om te mogen samenwerken met een succesvolle artiest als will.i.am. Zijn ongeëvenaarde passie voor design en uitzonderlijke creativiteit maken hem tot de perfecte partner voor de Striking Angles-campagne. We laten zo eens te meer zien dat Lexus vooroploopt op het gebied van uitdagende ontwerpen en prikkelende technologie.”

Samenwerking
Om de start van de samenwerking tussen de singer-songwriter en Lexus te markeren, is een korte film verschenen. Het is een ode aan de synergie tussen innovatie en technologie en brengt will.i.am’s hit Dreaming about the Future tot leven.

Will-I-am Nexus

Meer content

Jeroen de Hooge

Jeroen is werkzaam als Managing Director bij The Blog Idea Factory BV, uitgever van ondermeer Dutchcowboys, Travelvalley & Carrepublic. Behalve liefhebber...

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies