SpinAwards: Unilever interactieve adverteerder en Lemz interactieve bureau van jaar

Vorig artikel Volgend artikel
1175846001DC_large_image

Theo van Vugt schreef op Molblog: Donderdagavond werden in Amsterdam de SpinAwards, de jaarlijkse vakprijzen voor creativiteit in interactieve communicatie uitgereikt.

Unilever werd interactieve adverteerder van het jaar en Lemz werd de grote winnaar bij de bureaus met maar liefst 3 SpinAwards. Het bureau werd verkozen tot beste interactieve bureau en kreeg een Gouden SpinAward voor de Douwe Egberts Burendag en een Zilveren SpinAward voor de Omo Buitenspeel Bond.

In totaal werden dit jaar 6 Gouden SpinAwards en 7 Zilveren SpinAwards uitgereikt op een drukke, wat rommelige avond.

Stephan Fellinger, voorzitter van de Stichting SpinAwards: 'Ook dit jaar was de jury weer uiterst streng met 15 winnaars op meer dan 300 inzendingen. Crossmedia is al jaren de heilige graal in de mediawereld en nu lijkt het moment daar gekomen waarop traditionele en interactieve media elkaar steeds vaker weten te vinden.'

'En wanneer we het hebben over de stijgende lijn van de kwaliteit van de inzendingen, voor het eerst in de geschiedenis van de SpinAwards was de categorie Beste crossmedia campagne niet alleen de populairste categorie, maar werd ook het maximale aantal van 3 SpinAwards in deze categorie uitgereikt.'

Lees verder

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies