Expedia introduceert nieuwe advertentiecampagne in Nederland

Vorig artikel Volgend artikel

Expedia introduceert zijn nieuwe Europese advertentiecampagne in Nederland. Onder de naam 'Op je lijf geschreven reizen' laat Expedia zien dat achter Expedia een divers team van ervaren reis- en technologieprofessionals schuilt. Zij streven naar samenwerking met klanten om de beste producten en diensten te creëren voor een optimale reiservaring. Met de campagne wil Expedia de bekendheid als betrouwbare partner verder versterken.

De nieuwe multimediale campagne is ontwikkeld door Ogilvy & Mather Advertising en omvat tv, radio, print en online media. De eerste advertenties verschijnen vanaf vandaag in Nederland en zijn ook in andere Europese landen te zien. De campagne wordt verder ondersteund met social media kanalen zoals YouTube en Facebook. In de loop van de tijd zullen meerdere marketingacties met het thema 'Op je lijf geschreven reizen' worden opgezet.

Europees consumentenonderzoek
In de campagne 'Op je lijf geschreven reizen' focust Expedia op de mensen achter het merk en hun passie voor reizen. In de tv-campagne begrijpen Expedia-medewerkers elkaar perfect, ondanks dat ze in meerdere talen communiceren. Dit is een afspiegeling van de meertalige en multiculturele sfeer op het Europese hoofdkantoor van Expedia in Londen en het gedeelde inzicht tussen reiservaren medewerkers. De scenario's uit de commercial zijn gebaseerd op verschillende inzichten verkregen uit een aantal consumentenworkshops die zijn uitgevoerd als onderdeel van een uitgebreid Europees marktonderzoek.

"Expedia kijkt vooruit en focust zich op het 'vormgeven' van de toekomst van reizen. We zien dat de reisbranche enorm vernieuwend bezig is, echter komt dit nog niet tot uiting in de reclamecampagnes. De nadruk in advertenties ligt nog vaak op prijsaanbiedingen en aantrekkelijke vakantiebestemmingen. De klant heeft echter behoefte aan een persoonlijke benadering en de toegevoegde waarde van een reisorganisatie die niet alleen advies en ondersteuning biedt indien nodig, maar ook inspeelt op de individuele behoeften," zegt Geoff McCave Senior Marketing Manager bij Expedia.

Reageren is uitgeschakeld omdat er geen cookies opgeslagen worden.

Cookies toestaan Meer informatie over cookies