De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
Vorige week berichtten we al dat de eerste single van Psy, Gangnam Style, meer dan 2 miljard views heeft op YouTube. Het is hiermee de eerste video die de grens van 2 miljard views heeft bereikt. Psy’s tweede hit ‘Gentleman’ werd binnen 24 uur na verschijnen 38 miljoen keer bekeken. Gisteren meldde Nu.nl dat de nieuwe clip van Psy in samenwerking met Snoop Dogg ‘Hangover’ binnen 9 uur tijd al ruim 2,8 miljoen keer is bekeken. Wordt ook deze clip zo’n groot succes?
De Zuid-Koreaanse popster is wereldberoemd geworden door zijn eerste single Gangnam Style en vooral door de opvallende videoclip. Ook in zijn opvolgende clips gooit hij er veel humor in en dit schijnt te werken. De samenwerking met de rapper Snoop Dogg zou nog wel eens kunnen zorgen voor extra succes. In het artikel van Nu.nl wordt aangegeven dat de clip bijna 3 miljoen keer is bekeken, maar inmiddels gaan de views al richting de 20 miljoen.
In de videoclip genieten de twee van een ruime hoeveelheid alcohol en verkennen het nachtleven van Seoul. Net als in de film The Hangover hebben ze niet helemaal door waar ze mee bezig zijn en gaan op pad met twee vrouwen van middelbare leeftijd terwijl ze denken dat het jonge dames zijn. Dit levert grappige beelden op en dat past goed bij deze rapper. Zal Psy met zijn nieuwe hit samen met Snoop Dogg de 2 miljard voorbij schieten?
Bekijk hieronder de nieuwe videoclip ‘Hangover’
Verder lezen over Viral
Social Media24.04.2024
Look between X and Y on your keyboard: wat betekent de viral trend?
Social Media21.04.2024
Deze week viral: ninjakat, crookie en meer
Social Media13.04.2024
Deze week viral: een paleisje, Boer Harm en de Zweedse prins
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Social Media31.03.2024
Deze week viral: vriendelijke voetballers en verwarde pup
Social Media23.03.2024
Deze week viral: Drentse Beyoncé en Star Wars op Empire State
Social Media16.03.2024
Deze week viral: Max Verstapp’une en Doctor Who
Social Media10.03.2024