De redactie van Dutchcowboys is te bereiken via redactie@dutchcowboys.nl
YouTube is zeer geinteresseerd in mobiele gebruikers, en mobiele gebruikers ook zeker in YouTube, aldus Francisco Varela vorige week op een conferentie in Noorwegen. Volgens Kevin Taylor vertelde Varela, hoofd platform partnerships YouTube, aan een aantal delegaties dat de nieuwe high-end mobiele website (codenaamBlazer) voor een ‘best-in-class‘ video search ervaring vanaf een mobieltje.
YouTube mikt dus op een snelle mobiele interface met de opties om het te personaliseren en toegang te krijgen tot een uitgebreide hoeveelheid aan content. En om ook het verleden erbij te betrekken liet Varela weten dat eind 2009 de mobiele groei zo’n 160% bedroeg. “Strong growth was also expected in 2010.”
Op het Mobile Broadband Forum 2010 werden helaas geen verdere voorspellingen of aankondigingen gemaakt en dus blijft iedereen zichzelf nog afvragen wat er “traffic-wise” in de eerste 8 maanden van dit jaar is gebeurd. Het enige wat op te maken viel is dat ze mobiele providers erbij gaan betrekken om ervoor te zorgen dat data-verkeer wel betaalbaar blijft.
Verder lezen over YouTube
Video08.04.2024
10 populaire wetenschap-YouTubers die je zeker moet volgen
Social Media06.04.2024
Deze week viral: New York, Greta Thunberg en boze buren
Gaming18.03.2024
YouTube-reeks duikt in de Metal Gear-geschiedenis
Video18.03.2024
Hoe Youtube creators wil helpen gewijzigde inhoud met AI bekend te maken
Video13.03.2024
YouTube op televisie krijgt meer focus op reacties
Social Media30.01.2024
TikTok wil dat je horizontale video’s gaat maken
Online19.01.2024
Op deze website spenderen mensen de meeste tijd
Social Media12.01.2024