Ik ben echt helemaal klaar met de ANWB. Binnen twee dagen twee keer slecht geholpen…auch!…Gister wilde ik een extra auto aan ons bedrijfsabonnement toevoegen. Na 5 keer te zijn doorverbonden bleek de desbetreffende afdeling vanaf de eerste minuut bellen al lang gesloten te zijn. Schiet lekker op. De dame reageerde nuchter, het is niet mijn fout. En bedankt. Na wat morren uiteindelijk de belofte dat ik de volgende dag direct teruggebeld wordt, door haar leidinggevende notabene. Niet gebeurd natuurlijk.
De volgende dag sta ik met een lege accu (stomstomstom) te wachten voor het Rosarium, alwaar we samen met KPMG en Google een presentatie hebben gegeven over Search (leuke sessie trouwens). Na een telefoontje richting ANWB met mijn pechmelding krijg ik de opmerking; ‘binnen een uur wordt u geholpen’. Jaja…ammehoela! Na anderhalf uur nog niemand gezien, dus toch maar even bellen. Er staat geen melding in ons systeem. ‘Met wie heeft u gesproken?’ …ppfff…maakt het uit?!! Na 2,5 uur wachten word ik gebeld door de monteur, hij kan het niet vinden. 3 uur later rijdt mijn auto weer. En bedankt!! Volgende jaar naar de concurrent? Of zal die ‘ook’ zo slecht presteren. Graag hoor ik de ervaringen van Routemobiel abonnees.
Verder lezen over Google
Video10.04.2024
Dit is Google Vids – de nieuwe Workspace app
Search04.04.2024
Google’s zoekmachine gaat geld kosten en dat komt door AI
Search07.03.2024
SEO-tip: 5 dingen die veranderen in de Google-zoekmachine
Coffee corner29.02.2024
Google komt met koddige schrikkeljaar-Doodle
Online22.02.2024
Google onthult na teasen nieuwe loginpagina: amper anders
Gadgets31.01.2024
Waarom een Fitbit gebruiken steeds onaantrekkelijker wordt
Mobile29.01.2024
De meest voorkomende reparaties aan een Google Pixel (en hoe je ze kunt voorkomen)
Online19.01.2024